okka Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Hej! I torsdags började på kanal 9 en serie som jag aldrig tidigare hade hört talas om. Brideshead revisited (imdb) Jag såg första avsnittet, ett extra långt pilotavsnitt tror jag att det var, och nu är jag helt nerkärad. Det var såå bra. Det kommer vara ett nöje att följa denna pärla hela sommaren igenom (det är en serie i 11 delar). Är det någon annan som tänker följa det? Eller har någon redan följt det? Med andra ord: här kan man tala om allting som har med serien Brideshead revisited att göra. Redan nu är jag nästan övertygad om att detta kommer vara något av det allra bästa jag kommer se i hela mitt liv. Och MUSIKEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Vad handlar den om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Hade jag haft kanal 9 hade jag säkerligen okkafierat mig lite till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Vad handlar den om? Oxford 1920-tal. Lite homoerotik. Adel. Vänskap. Kärlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Lite homoerotik. Bort från mitt internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Bort från mitt internet. Homofob. Jag har tyvärr inte kanal 9, men jag kanske tankar det. Vi får se, vi får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Homofob. And proud of it. Bibeln is the shit. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 And proud of it. Bibeln is the shit. <3 --- Har aldrig hört talas om Brideshead, men eftersom jag säkert kommer få dras med okkas prat om serien på MSN så är det lika bra att jag laddar ner den (har inte 9:an) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Bort från mitt internet.Ta en titt på Queer as folk. DET är mysigt kan jag lova. http://www.youtube.com/watch?v=TI9NTK3Cm4s OnT: Jag ska ge TVserien en chans och se vad jag tycker om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts