Sniper Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Haha jarå, en hel del . Haha! Träffade du någon av dem flickorna igen någon gång senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Två av dom går i min skola nu, varav en av dom är den slynan som började böla och hämtade pappa . Jag tror dock att dom har lyckats förtränga det minnet xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Två av dom går i min skola nu, varav en av dom är den slynan som började böla och hämtade pappa . Jag tror dock att dom har lyckats förtränga det minnet xD Haha, säg det till dem xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Bara här om veckan bröt jag mig in på Ullevi. Det var väl ett pojksträck som hette duga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 (redigerad) När jag var runt 7 år nåt sånt så lekte jag och några kompisar "krig" det var en lek när man sprang runt med sina leksakspistoler och den som sa pang! först hade dödat den andra och så fick man springa iväg medans den döda fick räkna till 30 eller nåt sånt kommer inte ihåg riktigt. Men iallafall så när vi hade hålt på ett tag så kom det ett "tufft" moppe gäng och skratta åt oss och sa att polisen letade efter oss och vi började som barn gör "neeeej det gör dom inte alls" osv. men så sa dom åt oss att följa med dom så skulle vi få se. När vi kommer till baksidan så står det 3 polisbilar med en massa poliser runt omkring och när dom får syn på oss så börjar dom skrika att vi ska slänga våra vapen och vi små som vi var börjar ifrågasätta varför? osv. men tillslut så kom dom fram och såg på våra vapen och såg att det var leksaksvapen och då berätta dom att det var nån gammal tant som hade ringt polisen och sagt att det var några ungar som sprang runt med riktiga pistoler. Det där måste ha varit roligt Själv så har jag gjort nåt när jag var mindre som kanske ej var så kul ändå. När jag var mindre kanske var 9-12 år. Så var vi ute så såg jag plötsligt en kundvagn och fick för mig att vi skulle ta den och köra ner från ett berg. När vi var på väg upp på berget med kundvagnen så kommer en av mina gamla lärare och såg oss. Hon sa till oss sen så började vi snacka på nåt vänster Så vi gick iväg och kom tillbaks efter en stund. Så fortsätte vi med kundvagnen vi fick upp den på berget. kanske tog typ 2min. Sen så körde vi ner den från berget och det lät inte mycket från kundvagnen. Detta var kanske ej så roligt. Redigerad 3 juni, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Jag har ganska många minnen, som en gång råkade jag förstöra min kompis storebrorsas beyblade. Gissa om han blev arg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 När jag och en polare var mindre så: När någon av våra morsor skulle och handla så gömde vi oss i baksätet på deras bil. Sen när vi var framme så smög vi ut och spionerade på dem när de gick och handlade. När de stod i kassan så smög vi ut och gömde oss i baksätet igen och for hem. Great success! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Jag har ganska många minnen, som en gång råkade jag förstöra min kompis storebrorsas beyblade. Gissa om han blev arg. Oj, du måste ju vara jätteung om brodersgenerationen ovan dig sysslade med beyblade. Wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Oj, du måste ju vara jätteung om brodersgenerationen ovan dig sysslade med beyblade. Wow. Det var ju länge sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Det var ju länge sen Det spelar ingen roll, det jag menar är att beyblade är en senare trend. Du tillhör en annan generation, helt enkelt. Det normala vore om det skulle röra sig om kula, typ. Eller samlarbilder. Men å nej, beyblade! Som kom typ 2003! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Nu längtar jag tillbaka till Pokémontiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Det här hände inte när beyblade var som populärast utan efteråt så försökte jag och några kompisar ge det liv igen men vi hade inte våra gamla kvar så vi lånade hans brorsas beyblade, och så gick den sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 (redigerad) Aaah, minnen minns en gång gång i fyran har jag för mig, en kille slog mig för jag spelade av honom bandybollen på gympan, då när vi hade rast och han hade kvarsittning eller något sånt, gick jag ut till hundlatrin korgen, tog en påse hundbajs och hällde ut skiten i hans ena sko brukade också slita av vingarna på diverse flygande djur och se vad dom gjorde. elaka mig EDIT: när ni nämde pokémon minns jag hur jag brukade förfalska pokémonkort så gubbarna blev svinbra och byta dem med småbarnen mot orginal asbra kort =) Redigerad 3 juni, 2007 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Nu längtar jag tillbaka till Pokémontiden. Även till tiden då man spelade kula och POG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Även till tiden då man spelade kula och POG POG Nu kom jag att tänka på hur tufft det var med Draco Yoyos och dom där små figurerna som kallades för Gogos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 POG Nu kom jag att tänka på hur tufft det var med Draco Yoyos och dom där små figurerna som kallades för Gogos. Ajuste! Gogos... jag tror faktist jag har kvar några sådana någonstans... vet inte var dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Jag hade en POG-matta! Men jag var aldrig sådär överförtjust i POG. Samma gällande Gogos. Men jag hade ett antal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Hmm... Lågstadiet är en tid jag ser tillbaka på med ett stort leende...här är varför: * Tror jag gick i 2:an eller liknande, då var det två andra ungar som stod inne i ett "lekrum" den ena en tjej den andre en kille. Killen hade med sig en spik som var väldigt häftig tyckte alla, den var nämligen ca 2dm lång, WOW. Denna spik hamnade sedan på något vänster i musen på den lilla flickan xD Jag och mina polare stog glatt och hejade på bredvid Stack Dom in en spik i musen på den lilla tjejen , Stryk sku det va isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Sluta kalla det mus. Snälla :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Sluta kalla det mus. Snälla :'( Råtta då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts