sealteam669 Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Sry, visste inte vart jag ska lägga upp denna topic. Aja här kommer mitt problem: När jag ska lägga in Red Alert2 så får jag upp ett felmeddelande se bilden: Jag har testat att både laddat ner och lagt in från vanliga skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Sry, visste inte vart jag ska lägga upp denna topic. Aja här kommer mitt problem: När jag ska lägga in Red Alert2 så får jag upp ett felmeddelande se bilden: Jag har testat att både laddat ner och lagt in från vanliga skivan. Kanske fel på din CD/DVD läsare eller så kanske en fil i Windows saknar vad vet jag. Ni andra kanske vet felet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Kanske fel på din CD/DVD läsare eller så kanske en fil i Windows saknar vad vet jag. Ni andra kanske vet felet Vad är det för mening med att svara när du inte kan svaret? Simpa, vad är det för mening med att svara när du inte kan svaret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sealteam669 Skrivet 6 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Kanske måste formatera om datorn :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts