Tux Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Min polares dator gick sönder för några veckor sen. Skärmen krashade nästan varje gång han kom till Inloggningsrutan så nu misstänker han att det kan vara grafikkortet. Så han funderar alltså på att köpa ett nytt grafikkort, nämligen ATI Radeon X1400. Han hade ATI Radeon X800 innan. Nu undrar han om ATI Radeon X1400 är ett bra grafikkort för att kunna spela spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Min polares dator gick sönder för några veckor sen. Skärmen krashade nästan varje gång han kom till Inloggningsrutan så nu misstänker han att det kan vara grafikkortet. Så han funderar alltså på att köpa ett nytt grafikkort, nämligen ATI Radeon X1400. Han hade ATI Radeon X800 innan. Nu undrar han om ATI Radeon X1400 är ett bra grafikkort för att kunna spela spel? Fråga dator eller laptop? Men annars min kommentar: SKAFFA NIVIDIA GEFORCE!!!! Det första länken jag fick upp på google.se var en overview. Där står det följande: Enter a World of Visual Velocity with ATI Mobility Radeon™ X1400 Best Graphics for Thin and Light Notebooks För bärbara datorer? Och jag hittar ingen som inte är Mobile... Annars länka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Jag har ett X1400 i min bärbara dator. Det klarar av det mesta i spelväg men är riktigt dåligt på att hantera skuggor och shaders i nya/halvnya spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts