h_90 Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Varför funkar inte bilarna som trimmade bilar i sa-mp men i sa-sp? Har trimmat bilarna i handlingsfilen... Varenda jävel kör ju med trimmade bilar i sa-mp vad måste jag ändra för att få det o funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Vet inte riktigt om jag kan berätta det här på ett proffsigt sätt, men jag får göra så gott jag kan. När du spelar över internet så använder du inte din egen handling.cfg (det är väl så den heter? ), utan den som servern har. Det är likadant med t.ex. färgerna på fordonen. Jag som har ställt in att min NRG500 ska vara helvit jämt får ändå både blåa, röda och gröna motorcyklar i spelet. Om de andra spelarnas spelare går snabbare än din, så beror det på att de fuskar med ett program som heter s0biet. Men passa dig för att använda fusk, det tycker inte administratörerna om. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/e43yr95sd5ip.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Vet inte riktigt om jag kan berätta det här på ett proffsigt sätt, men jag får göra så gott jag kan. När du spelar över internet så använder du inte din egen handling.cfg (det är väl så den heter? ), utan den som servern har. Det är likadant med t.ex. färgerna på fordonen. Jag som har ställt in att min NRG500 ska vara helvit jämt får ändå både blåa, röda och gröna motorcyklar i spelet. Om de andra spelarnas spelare går snabbare än din, så beror det på att de fuskar med ett program som heter s0biet. Men passa dig för att använda fusk, det tycker inte administratörerna om. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/e43yr95sd5ip.png Stämmer bra det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
h_90 Skrivet 2 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Vet inte riktigt om jag kan berätta det här på ett proffsigt sätt, men jag får göra så gott jag kan. När du spelar över internet så använder du inte din egen handling.cfg (det är väl så den heter? ), utan den som servern har. Det är likadant med t.ex. färgerna på fordonen. Jag som har ställt in att min NRG500 ska vara helvit jämt får ändå både blåa, röda och gröna motorcyklar i spelet. Om de andra spelarnas spelare går snabbare än din, så beror det på att de fuskar med ett program som heter s0biet. Men passa dig för att använda fusk, det tycker inte administratörerna om. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/e43yr95sd5ip.png Okej, sökte lite på google men hittade inte så mycket om den! Vet du nån bra sida där man kan ladda hem modden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Okej, sökte lite på google men hittade inte så mycket om den! Vet du nån bra sida där man kan ladda hem modden? Hmm, jag har den här på datorn, såg jag. Har aldrig ens testat det själv, så vet inte hur det fungerar. Eftersom folk kommer bli sura för att jag sprider den (det är många som ogillar cheaters ) så skickar jag den till dig via PM. Om nån annan vill ha så är det bara att säga till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Okej, sökte lite på google men hittade inte så mycket om den! Vet du nån bra sida där man kan ladda hem modden? Inte en mod, utan ett hack, som är förbjudet över alla SA-MP-servrar, andvänder du det upprepade gånger på diverse servrar kommer du antaglien tillsisst bli anmäld till SA-MP crew och snart står littlewhitey och knackar på din dörr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Inte en mod, utan ett hack, som är förbjudet över alla SA-MP-servrar, andvänder du det upprepade gånger på diverse servrar kommer du antaglien tillsisst bli anmäld till SA-MP crew och snart står littlewhitey och knackar på din dörr. Men det är ju för dom som RÅfuskar. typ minigun- och speed- fusk helatiden. MEN, Att hacka är inte den samma som att fuska. Fusk: Är när man skapa en stor eller liten fördel för sig själv och utmanar andra med det. Då har man en orättvis match. Hacks (Hax): Är när man går in i ett system och ändrar på saker, det behöver inte vara för ssin egna fördel. utan också för andra. typ spawna en bil mitt ute i öknen istället för att gå tebax dit man nu ville. Inget fusk där... Somone who disagree? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 (redigerad) Att andvända s0beit är fortfarande förbjudet. På servern jag lirar är det lika dåligt att hacka, som att fuska och utnytja buggar. Redigerad 2 juni, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Att andvända s0beit är fortfarande förbjudet. På servern jag lirar är det lika dåligt att hacka, som att fuska och utnytja buggar. Och vad är det för sever. DM, RPG, Race eller nåt annat? Jag har S0biet hax och kör oftas RPG eller Race då jag bara brassar runt i en helikopter och leker! Inget som effekterar dom andra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Och vad är det för sever. DM, RPG, Race eller nåt annat? Jag har S0biet hax och kör oftas RPG eller Race då jag bara brassar runt i en helikopter och leker! Inget som effekterar dom andra! Alla, eftersom det fortfarande är förbjudet, även om du stör folk eller inte, att andvända s0beit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Alla, eftersom det fortfarande är förbjudet, även om du stör folk eller inte, att andvända s0beit. Rules are men't to be broken! BTW: alla servar är det inte förbjudet. För dom skriver inget. OCH dom som har gjort Sa-Mp kan inte säga att det är förbjudet att haxa clienten. För man accepterade aldrig nåt kontrakt. Haha, Har bára blivt bannad på en server för att jag råkade fixa till mig 9.999.999 dollar. Och den serven är nere nu. Är snäll som en fågel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Rules are men't to be broken! BTW: alla servar är det inte förbjudet. För dom skriver inget. OCH dom som har gjort Sa-Mp kan inte säga att det är förbjudet att haxa clienten. För man accepterade aldrig nåt kontrakt. Haha, Har bára blivt bannad på en server för att jag råkade fixa till mig 9.999.999 dollar. Och den serven är nere nu. Är snäll som en fågel! Jo, det är förbjudet att andvända s0beit över alla servrar som är hostade på SA-MP, även om de inte skrivit på något kontrakt. Dessutom är det också förbjudet att andvända moddar vilket också kan ses som hax, fusk och exploits. SA-MP teamet har ju iofs inte någon stenhård koll på detta, och de som inte bli anmälda för att andvända haz är antagligen de som gör det på servrar så är skapta för att fuska på. Vi vet ju alla vem TroyRullz007 är... . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Jo, det är förbjudet att andvända s0beit över alla servrar som är hostade på SA-MP, även om de inte skrivit på något kontrakt. Dessutom är det också förbjudet att andvända moddar vilket också kan ses som hax, fusk och exploits. SA-MP teamet har ju iofs inte någon stenhård koll på detta, och de som inte bli anmälda för att andvända haz är antagligen de som gör det på servrar så är skapta för att fuska på. Vi vet ju alla vem TroyRullz007 är... . Letar just nu deras sida. Var står det? Och nej, jag vet inte vem TroyRullz007 är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts