RavenE Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 (redigerad) Dags för en dum/löjlig/simpel fråga. Hur får jag en bakgrundsfärg bakom ikonerna/mapparnas text? Har för tillfället en bakgrundsbild som är mestadels vit, och det är då lite svårt att se namnen på ikonerna/mapparna eftersom deras text också är vit. Har skugga bakom texten, men det hjälper inte så värst mycket. Redigerad 31 maj, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Egenskaper -> Utseende -> Avancerat. Där kan du ändra standardfärg, men jag vet inte om du kan ändra just ikonernas specifika textbakgrundsfärg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Start -> Kontrollpanelen -> System -> Avancerat -> Prestandaalternativ -> Bocka ur "Visa skuggor för ikontext på skrivbordet" färgen blir den du har valt som bakgrundsfärg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Ahh, tackar. Ni hjälpte varandra lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Vad döljer sig under censuren då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Vad döljer sig under censuren då? Det du. Censurerade för att ni inte skulle fokusera på bakgrundsbilden, utan på mitt problem. Nä, men originalbilden ser ut såhär: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts