Jump to content

Sa-mp funkar inte!

Share

Recommended Posts

Laddade ner sa-mp 0.1b, men efter att jag har installerat den och ska starta så matas det på med en jävla massa fönster bara, alltså nåt fel meddelande! Har verision 1.0...

Håll inne enter.

Men jag har ett annat problem med samp :/

När jag conectar till en server så går det inte att ta load game för då crashar spelet åt mig. Så jag måste ta new game. Men då börjar jag vin "Vinewood" skylten och kameran sitter fast. Altså den rör inte på sig men jag kan gå. Nån som kan hjälpa?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håll inne enter.

Men jag har ett annat problem med samp :/

När jag conectar till en server så går det inte att ta load game för då crashar spelet åt mig. Så jag måste ta new game. Men då börjar jag vin "Vinewood" skylten och kameran sitter fast. Altså den rör inte på sig men jag kan gå. Nån som kan hjälpa?

Har du installerat en några moddar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du installerat en några moddar?

ja. jag hade car respawner installerad men tog bort den(tror jag iaf :)) men jag kan väl installera om hela GTA SA?

umm inte kan väl 100% genom spele save vara problemet? jag tog nämligen ner ett sådan också

Redigerad av antte91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja. jag hade car respawner installerad men tog bort den(tror jag iaf :P) men jag kan väl installera om hela GTA SA?

Jo det kan du ju göra om du vill :)

Glöm inte att spara dina sparfiler bara. :P

I vilket fall så vet jag inte om modden har något med det att göra, men jag har för mig att man måste ha ett moddfritt San Andreas för att kunna använda SA:MP.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I vilket fall så vet jag inte om modden har något med det att göra, men jag har för mig att man måste ha ett moddfritt San Andreas för att kunna använda SA:MP.

Nope :/ Det funkade inte....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror inte det beror på moddsen, jag har mooddat SA och det funkar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor