h_90 Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Laddade ner sa-mp 0.1b, men efter att jag har installerat den och ska starta så matas det på med en jävla massa fönster bara, alltså nåt fel meddelande! Har verision 1.0... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 (redigerad) Förklaringen finns antingen här eller här. Om man har ett problem så har någon annan med absolut största sannolikhet redan haft det förr. Då har man förmodligen också frågat, och då har man definitivt fått hjälp med det. Slutsats: Använd sökfunktioner! Redigerad 31 maj, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antte91 Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Laddade ner sa-mp 0.1b, men efter att jag har installerat den och ska starta så matas det på med en jävla massa fönster bara, alltså nåt fel meddelande! Har verision 1.0... Håll inne enter. Men jag har ett annat problem med samp :/ När jag conectar till en server så går det inte att ta load game för då crashar spelet åt mig. Så jag måste ta new game. Men då börjar jag vin "Vinewood" skylten och kameran sitter fast. Altså den rör inte på sig men jag kan gå. Nån som kan hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Håll inne enter. Men jag har ett annat problem med samp :/ När jag conectar till en server så går det inte att ta load game för då crashar spelet åt mig. Så jag måste ta new game. Men då börjar jag vin "Vinewood" skylten och kameran sitter fast. Altså den rör inte på sig men jag kan gå. Nån som kan hjälpa? Har du installerat en några moddar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antte91 Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 (redigerad) Har du installerat en några moddar? ja. jag hade car respawner installerad men tog bort den(tror jag iaf ) men jag kan väl installera om hela GTA SA? umm inte kan väl 100% genom spele save vara problemet? jag tog nämligen ner ett sådan också Redigerad 1 juni, 2007 av antte91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 ja. jag hade car respawner installerad men tog bort den(tror jag iaf ) men jag kan väl installera om hela GTA SA? Jo det kan du ju göra om du vill Glöm inte att spara dina sparfiler bara. I vilket fall så vet jag inte om modden har något med det att göra, men jag har för mig att man måste ha ett moddfritt San Andreas för att kunna använda SA:MP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antte91 Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Jo det kan du ju göra om du vill Glöm inte att spara dina sparfiler bara. I vilket fall så vet jag inte om modden har något med det att göra, men jag har för mig att man måste ha ett moddfritt San Andreas för att kunna använda SA:MP. Nope :/ Det funkade inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
volvo66 Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Jo det kan du ju göra om du vill Glöm inte att spara dina sparfiler bara. I vilket fall så vet jag inte om modden har något med det att göra, men jag har för mig att man måste ha ett moddfritt San Andreas för att kunna använda SA:MP. Jag tror inte det beror på moddsen, jag har mooddat SA och det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Ifall ni har en crackad gtasa.exe kommer det ju inte funka, jag hoppas inte det är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Ifall ni har en crackad gtasa.exe kommer det ju inte funka, jag hoppas inte det är problemet? Jodå, det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antte91 Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Ifall ni har en crackad gtasa.exe kommer det ju inte funka, jag hoppas inte det är problemet? Ja jag har en crackad gta.exe fil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts