cewe Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Tja! e ny här så kan inte så mycket Men jag är ute efter en save till 2.0 jag letade genom forumet och hittade inget och sökte men inget verka funka.Eller går det ens att ladda ner save game till sa 2.0? Tacksam för svar så fort som möjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Tja! e ny här så kan inte så mycket Men jag är ute efter en save till 2.0 jag letade genom forumet och hittade inget och sökte men inget verka funka.Eller går det ens att ladda ner save game till sa 2.0? Tacksam för svar så fort som möjligt! Googlat? En gigantisk regel här på forumet. Välkommen BTW... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Du får hemskt gärna tillägga vilken save det handlar om. Är det inför ett visst uppdrag, så säg det! Annars kan vi inte hjälpa till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cewe Skrivet 31 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Googlat? En gigantisk regel här på forumet. Välkommen BTW... Jag har googlat och jag har inte hittat nån som funkar :/ Tack föresten Du får hemskt gärna tillägga vilken save det handlar om. Är det inför ett visst uppdrag, så säg det! Annars kan vi inte hjälpa till heh sorry.. Spelar inte så stor roll helst runt 80%-100% bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kexbandit Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Hej! Jag är också ganska så ny och jag har inte nån sån stor aning om det mesta men finns det nåt man kan ladda ner, t ex savings så man har låst upp alla länder eller nåt? dvs. färdigsparade spel. Om nån vet vart det finns en guide till nåt sånt och en länk där man kan ladda hem saves vore det mycket tacksamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W1zp Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 http://www.gtainside.com/download.php?do=cat&id=106 Där har ni! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoLimit Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 (redigerad) aa Redigerad 24 juni, 2007 av MrNoLimit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts