Renard Skrivet 30 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Sorry för att jag drar upp min gamla tråd. Men jag läste på FB att allt Soneby gör är fejk. Stämmer detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 (redigerad) Det är väl precis som på den engelska versionen av programmet "Balls of Steel". Redigerad 30 mars, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Det är väl precis som på den engelska versionen av programmet "Balls of Steel". Förmodligen då det bara är ett inköpt koncept.. Varför ändra något som funkar. Men om det är fake... hmm.. På FB you say. Then it's true! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Karin Winther intervjuade han Soneby i tv-programmet Hype för några dagar sedan och frågade just om det var fejkat, han svarade med en blandning av ironi och gravallvarlighet "Allt är fejk, alla är med på det". Osäker på hur det ska tolkas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Sorry för att jag drar upp min gamla tråd. Men jag läste på FB att allt Soneby gör är fejk. Stämmer detta? Flashback, Facebook eller Fragbite? Bara undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Engelska versionen FTW säger jag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 (redigerad) Jag håller med dig! Redigerad 30 mars, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Dom kunde lika gärna köpt rättigheterna att visa engelska versionen istället för att göra sämre kopior av allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Flashback, Facebook eller Fragbite? Bara undrar. Flashback Verkar som att allt var fejk . Synd. Jag som trodde att det var på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Klart det är "fejk"! Precis som alla andra TV-program är det bara tillför att locka tittare, och det funkar ju. Exempel på andra fixade/fejkade program är Rent hus, Viva La Bam m.fl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Har inte följt med direkt, men har programmet startat än? Om ja, när går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Det roliga är att i vissa scener så ser man klart och tydligt hur allting är icensatt. Under soneby productions eller vad man har döpt det till har jag sett flera människor som börjat skratta - personer som han retat upp - och som av någon anledning bytt position alldeles för snabbt under klippningen. Det gäller bara att vara uppmärksam så kan man hitta sjukt många fel. Tror dock inte allting är fejkat, men en hel del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts