Renard Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 (redigerad) Jag tror att det är i höst som detta kontroversiella program kommer att sändas på SVT. Vem har inte läst eller hört om vattenattacken på Fredrik Reinfelt? Nu så har teamet bakom serien (Strix) visst gjort bort sig igen. De har skrämt en ensam kvinna i sitt eget hem genom att skicka en skådespelare som agerade påverkad och började härma allt hon sade. När hon fick reda på att det var fejkat vägrade hon skriva på för att scenen skulle få visas i TV. Vad tycker ni om detta då? Min personliga åsikt är att programmet ska få visas. Men man får inte gå för långt. Strix får hålla sig inom visa gränser. Men vi behöver ett program som har lite "ballar av stål" i Sverige. Särskilt på SVT. Jag är trött på att se 24 direkt om den ekonomiska krisen i Vitryssland varje gång jag slår på 2:an. Eller Mitt i naturen varje gång jag slår på 1:an. Läs om senaste skandalen på Aftonbladets hemsida (Vart annars?) Redigerad 31 maj, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Detta ska helt klart ses Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Ballar av Stål Ett simpelt plagiat jämfört med genialiteten i Balls of Steel - Humor när den är som bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Världens dåligaste namn, ever. Tror inte jag kommer att se det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Ballar av Stål Ett simpelt plagiat jämfört med genialiteten i Balls of Steel - Humor när den är som bäst. Balls of Steel är störtskönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Känns som en blandning mellan Balls of Steel och Ursäkta röran. Tycker dock inte detta verkar vara något vidare, ser inte det roliga med att t.ex. spruta vatten på statsministern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Härligt.. har sett Balls of Steel och det är ju hur kul som helst. Tur att någon svensk tv-kanal köper in någon bra idé iaf. Men snacka om riktigt uselt namn.. Ballar av stål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Ballar av Stål Ett simpelt plagiat jämfört med genialiteten i Balls of Steel - Humor när den är som bäst. The Annoying Devil är skithärlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 GiggetyGiggety Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 (redigerad) Du hann före Ceon. Detta är ju för djävligt. Vad är det för jävla fjollor som bor i Sverige? 88 årig tant: Detta är ju för skamligt! Väninna: Gräsligt SVT! 88 åringen: Vi polisanmäler programmet så vi får stop på detta! Väninna: Bra ide Ros Marie! Sveriges ungdomar: NEJJJJJJ!!!!!! Det är väl ungefär så här det gått till. Om det nu finns ungdomar som sympatiserar med tanterna i exemplet så borde de få klasstryk varje dag för resten av terminen! Redigerad 1 juni, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 "Naj, jag blev våt!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 WOWWH TYP SPJUUTA NERR STATTSMINISTERRN MED VATTEN, ASTUFFT!11!! Förstår inte vad det roliga är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 (redigerad) WOWWH TYP SPJUUTA NERR STATTSMINISTERRN MED VATTEN, ASTUFFT!11!! Förstår inte vad det roliga är. Hur han reagerar Redigerad 1 juni, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Hur han reagerar Ja. En polisanmäla var ju rikligt roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Ja, SVT verkar då inte ha ballar av stål, höhöhö! ( ) Tror ändå inte jag hade dragit på smilbanden så mycket åt folk som sprutar vatten och leker knarkare utanför folks dörrar. Ungefär som det där andra programet SVT sände förut, Humorlabbet där de gick runt och drev med folk på liknande sätt. Inte roligt, konstaterar jag bara... Aschbergs kommentarer till det hela var iof rätt underhållande. "Vi hade kunnat ge fan i att spruta vatten på Reinfeldt, men jag klandrar inte de som gjorde det." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 *Host* PK... *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 *Host* PK... *host* Vadå? Tycker du inte att det är ganska desperat att försöka vara rolig genom att spruta vatten på folk eller leka knarkare? Tycker snarare att det är "inte roligt" än omoraliskt. Dessutom hade jag inte tyckt det var särskilt kul att öppna för någon som ser ut att vara knarkare.. men jag hade nog inte öppnat dörren överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Ja, SVT verkar då inte ha ballar av stål, höhöhö! ( ) Tror ändå inte jag hade dragit på smilbanden så mycket åt folk som sprutar vatten och leker knarkare utanför folks dörrar. Ungefär som det där andra programet SVT sände förut, Humorlabbet där de gick runt och drev med folk på liknande sätt. Inte roligt, konstaterar jag bara... Aschbergs kommentarer till det hela var iof rätt underhållande. "Vi hade kunnat ge fan i att spruta vatten på Reinfeldt, men jag klandrar inte de som gjorde det." Haha, han e för skön bara! *Host* PK... *host* Om SVT vart smarta så hade dom köpt Balls of Steel och börjat sända det, detta luktar dock bara wannabe på långt håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Vadå? Tycker du inte att det är ganska desperat att försöka vara rolig genom att spruta vatten på folk eller leka knarkare? Tycker snarare att det är "inte roligt" än omoraliskt. Dessutom hade jag inte tyckt det var särskilt kul att öppna för någon som ser ut att vara knarkare.. men jag hade nog inte öppnat dörren överhuvudtaget. Om det är roligt eller ej är en sak, men att stoppa det hela för en sån sak luktar PK imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Om det är roligt eller ej är en sak, men att stoppa det hela för en sån sak luktar PK imo. Jo, du har väl rätt i det. Programet stoppades nog inte p.g.a. att SVTs VD tyckte det var tråkigt utan för att vara PK. Hur som hellst hade nog inte kollat på det ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts