Jump to content

"Ungdomar har obefintlig kunskap om kommunism"

Jacker
 Share

Recommended Posts

SKIT SNACK.

Här är svene han är svensk och får lät job på (insert some rich man job here)

här är turk han fick inte jobbet på (insert some rich man job here) eftersom han är turk. och på då sättet blir han tvingad till Taxi eller pizza bagare eller annat låg inkomst lön job.

så stfu sven.

Var kom den ifrån? :unsure: SlewME pratade om höger och vänsteridelogier, inte invandrares svårigheter på arbetsmarknaden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Var kom den ifrån? :unsure: SlewME pratade om höger och vänsteridelogier, inte invandrares svårigheter på arbetsmarknaden.

"till de som inte alls vill jobba,"

Bara för att man inte jobbar betyder det inte att man inte vill jobba.

Se hur bra högern har gjort i svergie fucking moderater. jag gillar inte social demokraterna heller men dom klarade sig mkt bättre än det här skitet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"till de som inte alls vill jobba,"

Bara för att man inte jobbar betyder det inte att man inte vill jobba.

Se hur bra högern har gjort i svergie fucking moderater. jag gillar inte social demokraterna heller men dom klarade sig mkt bättre än det här skitet.

Sa Slew det, att om man inte jobbar vill man inte jobba?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SKIT SNACK.

här är turk han fick inte jobbet på (insert some rich man job here) eftersom han är turk. och på då sättet blir han tvingad till Taxi eller pizza bagare eller annat låg inkomst lön job.

så stfu sven.

Förstår mycket väl att arbetsgivaren inte vill anställa en person som dig. Man söker först och främst folk med utbildning - som kan stava. Att gå och kalla folk för "sven" i Sverige är ju inte direkt att visa sina framfötter. Dig skulle man aldrig anställa. Allt går att lära sig med lite vilja, även om man är från såväl finland som iraq.

Vet många invandrare som får jobb, dessa har attityden att vilja jobba och att acceptera att det finns svenskar i Sverige. Simpelt.

Precis som jacker skriver så har jag aldrig påstått att folk som inte får jobb inte vill jobba. Har däremot påstått att folk som inte vill jobba heller inte ska få snylta på andras inkomster.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SKIT SNACK.

så stfu sven.

Du har verkligen INGEN aning om vad du överhuvudtaget pratar om. Är du på riktigt, realiseras mina fördomar just i denna stund?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte läst ett skit om kommunism i skolan, inte förrän man i Historia A på gymnasiet fick välja ett fördjupningsområde då jag valde ryska revolutionen. Inte riktigt samma sak men medan man bläddrade bland sidorna med fakta fick man läsa ett och annat.

Inte ens lärare som vart märkbart "höger" har tagit upp något om Gulag eller liknande mord från kommunismens sida, vilket de teoretiskt sett borde göra om lärare till viss mån väljer vad de vill lära sina elever.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår mycket väl att arbetsgivaren inte vill anställa en person som dig. Man söker först och främst folk med utbildning - som kan stava. Att gå och kalla folk för "sven" i Sverige är ju inte direkt att visa sina framfötter. Dig skulle man aldrig anställa. Allt går att lära sig med lite vilja, även om man är från såväl finland som iraq.

Vet många invandrare som får jobb, dessa har attityden att vilja jobba och att acceptera att det finns svenskar i Sverige. Simpelt.

Precis som jacker skriver så har jag aldrig påstått att folk som inte får jobb inte vill jobba. Har däremot påstått att folk som inte vill jobba heller inte ska få snylta på andras inkomster.

1. jag är svensk

2. nej dom kommer värkligen inte anställa mig eftersom jag är för ung.

3. why waste time on propper education if were all gonna die and lose our posessions one day.

4. orka jobba.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. jag är svensk

2. nej dom kommer värkligen inte anställa mig eftersom jag är för ung.

3. why waste time on propper education if were all gonna die and lose our posessions one day.

4. orka jobba.

1. Okej, Sven.

2. Tänk på framtiden, Sven.

3. Wai trai 2 wrait in inglish wen u will phail bigg?

4. Jobblös Sven = Inkomstlös Sven.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SKIT SNACK.

så stfu sven.

Skit och snack!

Ni bakar god pizza i alla fall.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:)

På högstadiet lärde jag min endast om kommunism som en ideologi. Historia A därimot handlade bland annat om Ryssland och alla revolutioner, ledare och kommunismen i början av 1900-talet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...

Tragiskt.

Vi hade nyligen statsbesok av kinas sa kallade president...

VAR FAN VAR PROTESTERNA?

Nar bush kom var ju vartenda javel ute... Kinas systematiska brott mot manskliga rattigheter ar val anda varre an USAs civila offer i Irak.

Och min familj har fatt uppleva kommunismens tyrrani.

Morfar utsattes for tortyr i tva ar, varefter han var sa sjuk att han dog.

Manga av familjens vanner har forsvunnit. Troligtvis deporterade till sibirien dar de dott... Under 50 ar vantade miljontals osteuropeer pa att USA skulle befria dom. Till sist motte soviet sitt ofrankomliga ode, och blev sa svagt att det gick under, inte av en militar, utan ett litet polskt fack, solidarnosc, som oppet visade sitt missnoje...

Forhoppningsvis sker snart detsamma i resten av varldens kommunistdiktaturer...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yoda du skämmer ut dig själv bre. För det första var det här helt fel ställe att ta upp diskussionen om diskriminering av utlänningar och andra generationens invandrare. För att folk ska ta dig på allvar måste du lägga upp bra fakta och argumentera ordentligt, helst med riktig svenska och inte halvkass engelska.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor