Umberto Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Edit: Laddar upp zippen på rapidshare. Men jag editerar in länken hit sen, för jag vill inte riskera att alla röster tas bort om jag redigerar första posten, som dem gjort ett par gånger förut. DOWNLOAD LINK! Klicka här för att ladda ner alla bidrag! Skriv länken i första posten. -- Aww.. Sonic 2, Robotnik-theme. Men jag röstar på Senõr Lofon... Oh yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Skriv länken i första posten. -- Aww.. Sonic 2, Robotnik-theme. Men jag röstar på Senõr Lofon... Oh yes. Vågar inte editera in länken i första posten med rädslan att alla röster ska suddas ut som de gjort tidigare. Sonic 2 men Boss theme står det på låten jag använde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Vågar inte editera in länken i första posten med rädslan att alla röster ska suddas ut som de gjort tidigare. Sonic 2 men Boss theme står det på låten jag använde Jaja, Robotnik är bossens namn så... ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 (redigerad) Stackars Xstreem! Redigerad 7 juni, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 (redigerad) Stackars Xstreem! :'( Ja, helt sanslöst vad dålig smak folk har! Skojade bara! Redigerad 7 juni, 2007 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Men satan vad folk diggade mig! Shit! Hahe! Tycker dock att ni ska fortsätta rösta - ni som alltså inte redan gjort det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Sista dagen nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Sista dagen nu.. Du kommer vinna...stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Jepp. Grattis till dig! Stort grattis. Frågan är vem som tar andraplatsen, eller som den blir delad. Och om Xstreem får någon röst. Röstningen pågår tills 18:00 ikväll och ni får gärna vara med att påverka resultatet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Nu pep min lilla klocka och röstningen är avslutad! 1.a Lofon med hela 16 röster! Grattis! 2.a VickeX med 6 röster! Grattis! 3.a Eliizar med 5 röster! Grattis! 4.a kom Xstreem med 0 röster. Synd, men kul att du var med! Sådär ja. Det var ju trevligt. Vill gratta Lofon och tacka alla för en god kamp, eller vad man säger. Mycket bra omgång det här. Synd för Xstreem dock. Men det var faktiskt inte bra. Puss och kram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts