VickeX Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 (redigerad) Rösta på den låten du gillar mäst! ZIP-Fil med alla låtarna Lycka till allihopa! Redigerad 30 maj, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Rösta på den låten du gillar mäst! ZIP-Fil med alla låtarna Lycka till allihopa! Kanske borde skriva att min och xstreem's låtar är covers..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Så, nu vet ni det Min röst ligger mellan Lofon och Eliizar. Kan inte bestämma mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Jag röstade på Lofon. Var faktiskt ganska skönt sväng i VickeXs låt också, kom som stark tvåa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Men jag skulle ju skicka in mitt bidrag idag :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Jag tycker att alla bidragen var jätte bra.. fast VickeX var lite lite bättre.. så han fick rösten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 (redigerad) Jag röstade på Lofon. Var faktiskt ganska skönt sväng i VickeXs låt också, kom som stark tvåa. Tack Jag tycker att alla bidragen var jätte bra.. fast VickeX var lite lite bättre.. så han fick rösten. Wohoo! Edit: Bestämt mig för Eliizar nu! Redigerad 31 maj, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Lofons bidrag var helt klart bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Eliizars låt var ju lätt bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Lofons låt fick min röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Eliizar pwned Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Trodde faktiskt att Vickes låt skulle vinna den här omgången, fast det är ju iofs inte avgjort ännu! Aja, jag har inte röstat än - kanske lägger min röst på vicke senare! By the way, kommer inte kunna vara aktiv nu fram tills den 10e Juni, för jag sticker på Sweden Rock Festival imorgon - bara så att ni vet! Anyway, kul att ni diggade min låt! Lite skojig kuriosa om den är att den är (som ni säkert vet) en cover på DJ Roine, och ja, jag har Roines tillstånd att sprida den och att spela in den! Däremot så skulle den även varit med på hans singel till Ragnar" från början. Den skulle getts ut på Universal Rcords, men dom tyckte inte att min cover passade in till musiken, så den fick inte vara med! Lite trist, men en kul grej att veta för er andra kanske i alla fall! ^^ Förresten, om ni gillar min musik kan ni alltid adda min MSN så kan jag skicka mer! PieceOfMetal@hotmail.com! Håller i nuläget på med en nyinspelning på min gamla klassiker "Muskeltroll" som komer bli mycket bättre! Vill ni ha den och en hel massa annat också så är det bara att adda så skickar jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Wow, du lyckades sätta ett utropstecken efter varje mening utom en. Btw, ingen av länkarna fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Btw, ingen av länkarna fungerar. Någon får gärna skicka låtarna till mig via MeNS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 (redigerad) Great: Uploader Message Your account has been suspended. Uploader service suspended! 06/03/2007 10:32PM The starbase.se uploader service has been suspended until further notice. All files and accounts used with this service will be cleaned out within a few days. Disrespect of the simple rules and abuse of this service has now lead to total termination of this service. Do not expect to see a free and ad-free uploader service here anytime soon. Hur fan ska vi göra nu då? Edit: Laddar upp zippen på rapidshare. Men jag editerar in länken hit sen, för jag vill inte riskera att alla röster tas bort om jag redigerar första posten, som dem gjort ett par gånger förut. DOWNLOAD LINK! Klicka här för att ladda ner alla bidrag! Redigerad 4 juni, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Vote: VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Vote: VickeX Tack! Fortsätt rösta. Röstningen pågår till 15 Juni! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Naa, den här gången slår kvalitet humor. VickeX - Rolig låt, sådär bakgrundsmusik. Xstreem - För kort och för dålig kvalité Eliizar - Haha! Bättre än tommy_killer Lofon - Bäst. Min röst går alltså till Lofon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 LOFON!!!!!! Apskön låt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Lofon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts