T-Bone Mendez Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 I VCS så använder Lance ett namn som börjar på Q när han är hos Ricardo Diaz, men i VC så är han där med Tommy och då är han också undercover efter som Diaz's män dödade Vic. Borde inte Diaz känna igen honom då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 I VCS så använder Lance ett namn som börjar på Q när han är hos Ricardo Diaz, men i VC så är han där med Tommy och då är han också undercover efter som Diaz's män dödade Vic. Borde inte Diaz känna igen honom då? Jag tror nog inte att R* visste att de 4 år senare skulle laga ett VCS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 30 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Jag tror nog inte att R* visste att de 4 år senare skulle laga ett VCS Isåfall borde dom gjort om storyn in VCS, så att LAnce inte var där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 1 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Jag tror nog inte att R* visste att de 4 år senare skulle laga ett VCS Och föresten, vad menar du med laga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Och föresten, vad menar du med laga? Ja vad fan tror du?? 4 år efter Vice City, och det handlar om VCS. Går det inte upp ett ljus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 1 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Ja vad fan tror du?? 4 år efter Vice City, och det handlar om VCS. Går det inte upp ett ljus? Men dom kan ju inte laga ett spel som inte hade gjorts. När dom gjorde VCS borde dom tänkt på att Lance va hos Diaz i VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Men dom kan ju inte laga ett spel som inte hade gjorts. Jag tror Quattro syftar på "laga" ett spel = Göra, skapa ett nytt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Jag tror Quattro syftar på "laga" ett spel = Göra, skapa ett nytt spel. Precis. Finns många ord. Laga, göra, tillverka bla bla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 2 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Jaja, men det var ändå en miss av skaparna till VCS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 I VCS så använder Lance ett namn som börjar på Q när han är hos Ricardo Diaz, men i VC så är han där med Tommy och då är han också undercover efter som Diaz's män dödade Vic. Borde inte Diaz känna igen honom då? Jag tror det är så att Diaz vill åt Tommy, han vill ha hans hjälp, men Tommy behöver Quentin, annars klarar han sig inte, och när då Quentin, Lance alltså, ska försöka döda Diaz så blir han helt enkelt kidnappad. Diaz kanske heller inte visste att Lance var bror till Vic. Eftersom han alltid använt ett så löjligt namn som Quentin. Jag tror det är så. Quattro: Man kan inte laga ett spel som aldrig ens tillverkats. Lagar gör man när något har gått sönder, inte när man tillverkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 2 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Quattro: Man kan inte laga ett spel som aldrig ens tillverkats. Lagar gör man när något har gått sönder, inte när man tillverkar. Det var så jag menade, men då fick jag ett otrevligt svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Quattro: Man kan inte laga ett spel som aldrig ens tillverkats. Lagar gör man när något har gått sönder, inte när man tillverkar. Aja, här säger vi iaf att man lagar nånting, när man gör, tillverkar eller vad man nu ska säga. Reparerar eller fixar säger vi när nåt gått sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts