Quattro Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Ny mätning, nytt ställe. Måste säga att reklamen passar bättre längst ner, även fast den inte störde mig efter första posten heller. Men som sagt, så den passar bättre längst ner imo. Har också sett (eller tror ) att du har börjat med betalsystemet, som finns under Verktyg högst upp i menyn. Det har inte funnits där förut, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 (redigerad) Men för att Gtasajten ska må bra av detta så måste vi klicka och KÖPA en vara/tjänst eller bara klicka? Redigerad 13 juni, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Har också sett (eller tror ) att du har börjat med betalsystemet, som finns under Verktyg högst upp i menyn. Det har inte funnits där förut, va? Stämmer, men var ju inte tänkt att vem som helst skulle komma åt den sidan under utvecklingen. Så nu har jag spikat in ett par rejäla bommar Men för att Gtasajten ska må bra av detta så måste vi klicka och KÖPA en vara/tjänst eller bara klicka? För att GTAsajten ska "må bra" av reklamen måste besökarna vara intresserade av vad som visas. Googles lösning söker igenom alla inlägg för att visa passande reklam, och jag tycker det funkar rätt bra. Att bara klicka ger inget, Google gör alla dina klick ogiltiga, så besök bara det som intresserar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 (redigerad) För att GTAsajten ska "må bra" av reklamen måste besökarna vara intresserade av vad som visas. Googles lösning söker igenom alla inlägg för att visa passande reklam, och jag tycker det funkar rätt bra. Att bara klicka ger inget, Google gör alla dina klick ogiltiga, så besök bara det som intresserar dig. Hur visar man att man är intresserad då? Genom att klicka? För det hjälper väl inte så mycket om man bara sitter och tittar på reklamen. Får sajten någonting för varje gång man klickar sig in i en tråd där reklamen finns? Redigerad 13 juni, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Usch, ovant att ha reklamen längst ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Haha, vad ovant det känns. Om det i framtiden ska bestämmas vilken av dessa två platser som reklamen ska ligga på, så tycker jag du helt enkelt ska ta den som ger mest pengar. För jag kan inte säga att den ena placeringen är mer störande än den andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Haha, vad ovant det känns. (:!!! Om det i framtiden ska bestämmas vilken av dessa två platser som reklamen ska ligga på, så tycker jag du helt enkelt ska ta den som ger mest pengar. För jag kan inte säga att den ena placeringen är mer störande än den andra. Kan inte annat än hålla med dig. Nu för tiden tänker jag nästan inte ens på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 För att GTAsajten ska "må bra" av reklamen måste besökarna vara intresserade av vad som visas. Googles lösning söker igenom alla inlägg för att visa passande reklam, och jag tycker det funkar rätt bra. Att bara klicka ger inget, Google gör alla dina klick ogiltiga, så besök bara det som intresserar dig. Ok, Lite synd. annars kunde man ängnat en kväll och ge Gtasajten en bättre framtid Såg det nyss att beroende på vad det är för Topic så är det olika reklamer. Ser te.x denna topic, Och google har valt ut Reklam tjänster.. En Topic som handlar om google-reklam och som innehåller google-reklam om reklam-tjänster? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Det känns mycket bättre och renare med reklamen längst ner, inget vitt som kommer och bryter mellan posterna. Men som Kebab skriver, det som ger mest är väl bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Ser inte så mycket skillnad, man blev van med den bara efter några dagar och det störde inte så mycket man trodde den skulle göra. Visst, den passar bättre längre ner, men jag säger som dom andra. Det ställe som ger mest pengar är bäst. (Dom kanske ger lika mycket, oavsett vart dom ligger?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Det känns mycket bättre och renare med reklamen längst ner, inget vitt som kommer och bryter mellan posterna. Men som Kebab skriver, det som ger mest är väl bäst. Håller med till 1000% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Märkte en sak nu. Då jag går in i Moppetråden, så blir det endast reklam för mopeder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Märkte en sak nu. Då jag går in i Moppetråden, så blir det endast reklam för mopeder. Suck. Google-ad söker i topicen, och visar således reklam för vad som står i topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Av någon anledning ser jag ingen reklam överhuvudtaget! Det står bara längst ner på sidan: Kraft & kultur, tjäna pengar via enkäter, musik till festen? osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Av någon anledning ser jag ingen reklam överhuvudtaget! Det står bara längst ner på sidan: Kraft & kultur, tjäna pengar via enkäter, musik till festen? osv.. Det är ju reklam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Det är ju reklam Jo, det fattar jag med. Men ni snackade om att ni såg mopedreklam när ni är i moppetråden sov. Det gör inte jag. Jag ser bara den texten alltid, längst ner, inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Jo, det fattar jag med. Men ni snackade om att ni såg mopedreklam när ni är i moppetråden sov. Det gör inte jag. Jag ser bara den texten alltid, längst ner, inget annat. Ja, det är ju den texten men den handlar om mopeder. Är det inte så för dig? "Mopeder till sanslöst pris" "Billiga mopeder" Bla, bla, bla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 This is how it looks for me: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Ibland undrar man om folk inte använder google som sökmotor, reklamen till höger är baserad på det du söker där oxå. Ingen värdsnyhet direkt, tjena! BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Ibland undrar man om folk inte använder google som sökmotor, reklamen till höger är baserad på det du söker där oxå. Ingen värdsnyhet direkt, tjena! BOT Tjena! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts