Gof Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Vafasiken? Den är kulturförklarad här, ryker den så ryker själen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Mjo, jag börjar ändra tankar. Filtret är kul, men det stjälper nog mer än det hjälper. Dags för en poll, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 (redigerad) Å andra sidan, skriver någon Microsoft Håller med till 100%! så tror jag att all vi som vet om word-filtret förstår vad han menar? Kommer bli ganska stel här om det tas bort... Redigerad 3 juni, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Å andra sidan, skriver någon Microsoft Håller med till 100%! så tror jag att all vi som vet om word-filtret förstår vad han menar? Kommer bli ganska stel här om det tas bort... Men vad tjänar vi på att ha filtret? "Bli stelt"? Känns nästan som att vissa har någon slags religiös övertygelse om det här filtret. Vill man skriva Håller med till 100%! så skriver man Håller med till 100%!, vill man skriva word så skriver man word. Lätt och simpelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 (redigerad) Håller med b.la ovanstående - Bort med filtret! Redigerad 3 juni, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Jag tycker att vi kan ta bort filtret. Som redan sagt så är det förvirrande för nya medlemmar och det är väl inte så många som spammar w0rd längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Låt det bli historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Tycker att det ska vara kvar eftersom det är en del av forumet Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts