Mathias Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Kommer namnbyten vara gratis? Du är smart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Om jag skickar 100 spänn på posten till dig Hultan, får jag byta namn då? Vill helst inte betala via sms eftersom du knappt får något av det. Skicka "Namnbyte" till Mansion of Hultenius Box 21 - Kuba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Jag skulle uppskatta om du använder det automatiserade systemet istället (allt registreras så fint då). Bara 20-25 av 50 kr stannar, men namnbyten är inte till för att dra in pengar på ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 (redigerad) Du hade inte velat... *host *host* "trolla bort" Vice? Redigerad 16 maj, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Jag skulle uppskatta om du använder det automatiserade systemet istället (allt registreras så fint då). Bara 20-25 av 50 kr stannar, men namnbyten är inte till för att dra in pengar på ändå Tanken var mest att få donera till GTASajten, så varför inte byta namn samtidigt eller något sånt. Jag har inte tillgång att betala över internet på något sätt, och sms är som sagt inget bra alternativ för donering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Du hade inte velat... *host *host* "trolla bort" Vice? :) Den här killen då? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=7673 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Den här killen då? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=7673 Haha strunt i han... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Tycker verkligen att "Donera" borde ha en synligare knapp, typ uppe vid bannern. Visste inte att man kunde donera föräns nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Namnbyten kommer väl i längden dra in ganska så mycket stålar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Nu har jag en fråga, donerade nyss 30kr(altt jag hade på mitt Paypal atm), men i allafall, kommer det synas nåt ställe? Sen det där med Profiluppgradering, kommer det bli något av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Nu har jag en fråga, donerade nyss 30kr(altt jag hade på mitt Paypal atm), men i allafall, kommer det synas nåt ställe? Sen det där med Profiluppgradering, kommer det bli något av det? Nej, det kommer ej att synas. Profiluppgradingar kommer nog när H har lust! Drar reklamen in mycket pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts