Misterwhoopee Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Förövrigt, när blir dessa medlemsuppgradingar och donationer tillgängliga, donerar gärna en slant i månaden. Han skriver nog här när han haft tid att fixa lite. De flesta verkar ju tycka att förslaget till donationssystemet på det stora hela var bra, och har diskuterat det som var mindre bra. Men en liten, liten statusrapport vore ju trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Har inte gjort något för att det ska vara blockerat. Men jag har Adblock Plus installerat. Adblock Plus blockerar automatiskt reklam. Om du själv vill välja vad som ska blockeras får du skaffa vanliga Adblock, alt. ta bort blockeringarna (vilket du gör genom att trycka på ABP-loggan uppe till höger). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Adblock Plus blockerar automatiskt reklam. Om du själv vill välja vad som ska blockeras får du skaffa vanliga Adblock, alt. ta bort blockeringarna (vilket du gör genom att trycka på ABP-loggan uppe till höger). Det konstiga är att jag också har "Adblock Plus", men den har inte blockerat GTAsajtens reklam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Det konstiga är att jag också har "Adblock Plus", men den har inte blockerat GTAsajtens reklam?I början när man installerar det får man välja vilka filter man vill ha. Möjligt att du valde ett konstigt, eller inget alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Vet inte om det redan tagits upp i tråden men jag fick en lysande idé: viruella pengar, fyll på dina GTAKR genom att skicka sms, betalsamtal eller liknande, sen fylls din virtuella kredit på och du kan använda dina "pengar" till utökade funktioner, sen kanske en donationsmätare i sin profil vore inte så dumt heller, för att visa att man stödjer sajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Vet inte om det redan tagits upp i tråden men jag fick en lysande idé: viruella pengar, fyll på dina GTAKR genom att skicka sms, betalsamtal eller liknande, sen fylls din virtuella kredit på och du kan använda dina "pengar" till utökade funktioner, sen kanske en donationsmätare i sin profil vore inte så dumt heller, för att visa att man stödjer sajten Nej, ingen mätare i så fall. Det blir som med en postcount-räknare, alla ska ha mest/värst. Möjligtvis en stjärna eller liknande. I övrigt var det en bra idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Är inte det här ett forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Är inte det här ett forum? Jo? Men någon måste ju betala för att det ska hållas igång, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Jo? Men någon måste ju betala för att det ska hållas igång, eller? Sant, men det känns som att det här forumet är tillräckligt moget för att vi ska kunna byta tjänster med varandra utan virtuella pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Vet inte om det redan tagits upp i tråden men jag fick en lysande idé: viruella pengar, fyll på dina GTAKR genom att skicka sms, betalsamtal eller liknande, sen fylls din virtuella kredit på och du kan använda dina "pengar" till utökade funktioner, sen kanske en donationsmätare i sin profil vore inte så dumt heller, för att visa att man stödjer sajten Geez. Den dag det införs virtuella pengar är den dag jag lämnar forumet. (Inga billiga skämt nu mmkay. .) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Nej, ingen mätare i så fall. Det blir som med en postcount-räknare, alla ska ha mest/värst. Möjligtvis en stjärna eller liknande. I övrigt var det en bra idé! Skulle inte det vara bra då?? Det skulle ju medföra att folk skickade in mer pengar för att vara värst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Skulle inte det vara bra då?? Det skulle ju medföra att folk skickade in mer pengar för att vara värst Jo, men det känns lite Lunarstorm-liknande. Fast det här går ju till ett bra ändamål, istället för att göra det coolaste krypinet, eller ha mest status. Men, njae.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Jo, men det känns lite Lunarstorm-liknande. Fast det här går ju till ett bra ändamål, istället för att göra det coolaste krypinet, eller ha mest status. Men, njae.. Hur fräckt hade det inte vart med GTAsajten krypin många fjortisar hade reggat sig här = stora inkomster för lajv och liknande aerligt talat: vad hände med idén om guld medlemskapet och det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Ja, fram med donationsalternativ så ska jag nog kunna skicka iväg en slant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Jag antar att det här donationssystemt kommer att komma igång mer när GTA4 väl släpps, men jag ser inget som hellst fel i att någon form av donationsmöjlighet blir tillgänglig snarast. Det var ju ganska mycket konstruktiva förslag här, så jag hoppas allt bara inte stagnerade. Hultenius, kom in och skriv något nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Här doneras ingenting så länge det inte finns en lounge-avdelning!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Här doneras ingenting så länge det inte finns en lounge-avdelning!! Haha, du och din lounge-avdelning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Slå mig, jag vet inte vad en lounge-avdelning är? Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Slå mig, jag vet inte vad en lounge-avdelning är? Vad är det? *slår kicken* http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=41469 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=44108 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Tack. Det är ingenting Hultan yttrat sig om då? För admin/adminsen här var ju med på förslaget vad jag hann läsa i trådarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts