KvaddadPadda Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Är det bara jag som har fått mer och mer bildreklamer på sistone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Är det bara jag som har fått mer och mer bildreklamer på sistone? Nope, har märkt detsamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Bildreklamen håller på att spåra ur!! Det bara blinkar allt mer och mer. Tycker inte heller att reklamen passar trådarna nå mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Hmm, jag har ingen bildreklam alls. Kanske är Ad Muncher som tar bort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Bildreklamen håller på att spåra ur!! Det bara blinkar allt mer och mer. Tycker inte heller att reklamen passar trådarna nå mer Det har det väldigt sällan gjort för mig. Enda gången det passat in med tråden, är i Moppetråden. Där visades reklam för moped-er/delar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Nu har det börjat dyka upp massa olika animerade Flash-banners också. Det tycker jag är aldeles för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Nu har det börjat dyka upp massa olika animerade Flash-banners också. Det tycker jag är aldeles för mycket. Håller med. Ett exempel på det är denna, jag tror alla vet hur den ser ut "in action": Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Hur kommer det sig att alla verkar få så olika med bildreklamen? Jag får nästan bara textreklam (som nästan aldrig stämmer med ämnet i topicen). Inga jobbiga blinkande saker. Har fått bildreklam en gång och det var för sånna här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Jag vill egentligen inte säga något, eftersom jag inte vill påverka de tester som görs lite här och där. Men saker och ting kopplat till google-reklamen kommer att ändras och fortsätta göra det under hela sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Kanske redan är besvarat eller liknande. Men jag måste bara få fråga. Har reklamen tagits bort? Jag har aldrig sett något nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Kanske redan är besvarat eller liknande. Men jag måste bara få fråga. Har reklamen tagits bort? Jag har aldrig sett något nämligen. ?? Du måste vara otroligt bra på att ignorera den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 ?? Du måste vara otroligt bra på att ignorera den... Men jag ser inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Men jag ser inget. Ta print screen så vi får se hur det ser ut för dig då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Ta print screen så vi får se hur det ser ut för dig då Ser du, det finns inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Ser du, det finns inget. Du har möjligtvis inte adblock på reklamen? Annars verkar det vara konstigt. I guess you're the chosen one Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Du har möjligtvis inte adblock på reklamen? Annars verkar det vara konstigt. I guess you're the chosen one Har inte gjort något för att det ska vara blockerat. Men jag har Adblock Plus installerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Sådär var det för mig ett litet tag också. Men reklamen kom tillbaka nästan direkt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Detta betyder alltså att jag aldrig kommer få se någon reklam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Detta betyder alltså att jag aldrig kommer få se någon reklam? Antagligen har du blockerat google reklam någon annanstans, vilket betyder att du inte ser den här heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Antagligen har du blockerat google reklam någon annanstans, vilket betyder att du inte ser den här heller. Jahapp. Förövrigt, när blir dessa medlemsuppgradingar och donationer tillgängliga, donerar gärna en slant i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts