Vice. Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Har kollat lite på forumets inbyggda system för bland annat profiluppgraderingar, och det var ju allt annat än bra. Kommer därför att bygga ett litet eget (betal)system, men sånt tar tid så ha tålamod... Gaah det blir svårt när alla är så ivriga att sätt in pengar till dig! Men snäll som man är så ställer jag upp så länge: Alla ni som inte kan hålla er fram tills HUltenius bidragssystem är klart, kan så länge sätta in pengar på mitt konto! Nordea: 14024675577 Alla bidrag välkommnas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Gaah det blir svårt när alla är så ivriga att sätt in pengar till dig! Men snäll som man är så ställer jag upp så länge: Alla ni som inte kan hålla er fram tills HUltenius bidragssystem är klart, kan så länge sätta in pengar på mitt konto! Nordea: 14024675577 Alla bidrag välkommnas! Yeah, right! Väntar på officiell information innan jag får för mig något sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Gaah det blir svårt när alla är så ivriga att sätt in pengar till dig! Men snäll som man är så ställer jag upp så länge: Alla ni som inte kan hålla er fram tills HUltenius bidragssystem är klart, kan så länge sätta in pengar på mitt konto! Nordea: 14024675577 Alla bidrag välkommnas! Så du kan trolla bort dem på fyllan ?^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Så du kan trolla bort dem på fyllan ?^^ Vice. super aldrig, om jag har rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Vice. super aldrig, om jag har rätt Han kanske behöver något för att få Victoria på humör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Vice. super aldrig, om jag har rätt Njjehehe super och super, jag förtär ibland alkoholhaltiga drycker i små fina glas som jag håller i högerhanden med lillfingret pekandes rakt ut! Ofta till tonerna av mozart eller Bethoven. För att få Visa på humör krävs det en ring. Hon har så många att hon kan simma i dem! Kan man ha tråkigare hobbie...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 För att få Visa på humör krävs det en ring. Hon har så många att hon kan simma i dem! Kan man ha tråkigare hobbie...? Dött lopp mellan det och att samla på frimärken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Dött lopp mellan det och att samla på frimärken. Nej Frimärken är coolare! Man kan klistra dem på saker, eller tex lägga dem i en hög och sätta eld på, använda bensin, krut, mm. Bara fantasin sätter gränser. Ringar... vad kan man göra med dem?! Använda, thats it... Sorry offtopicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Var det inte enbart textbaserad reklam som var dealen? Stör mig duktigt på bildreklamen som dyker upp. Har sett en fjantig sida om moppetrim och en annan om fula pärlhalsband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Jasså? Jag trodde inte bildannonser existerade hos Google Sverige, även om det finns alternativ för att spärra dom via Googles kontrollpanel. Men det är Google som förfogar över utrymmet så de får visa vilken reklam de vill så länge det kommer in pengar och innehållet inte är allt för störigt. För jag hoppas att det inte är jamba-liknande reklam som visas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Jasså? Jag trodde inte bildannonser existerade hos Google Sverige, även om det finns alternativ för att spärra dom via Googles kontrollpanel. Men det är Google som förfogar över utrymmet så de får visa vilken reklam de vill så länge det kommer in pengar och innehållet inte är allt för störigt. För jag hoppas att det inte är jamba-liknande reklam som visas? Nejdå. Jag har inte märkt annan reklam än den vanliga textreklamen. Och det överlever jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Exempel på hur bildreklamen kan se ut: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Jag har sett en störande reklam för smileys... eller reklam och reklam, massa smileys i skrikande färger som hoppade runt. Annars bryr jag mig inte om reklamen, föredrar den längst ner istället för efter första inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) Suck. Google-ad söker i topicen, och visar således reklam för vad som står i topicen. Exempel på hur bildreklamen kan se ut: Har varken sett reklam för speciella saker som nämns i tråden eller bildreklam. I guess i'm lucky Redigerad 20 juni, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Den enda bildreklamen jag sett är den som RavenE visade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 har sett en bildreklam som var en blid på en kanot, var riktigt trevlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Tine 2 Show reklamen låter som en reklam för stripptease "vi ger dig en show du sent ska glömma". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Som om man inte ska kunna detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/ivhrbgy53kgg.jpg Som om man inte ska kunna detta Storsjön! ---- Fler exempel: Redigerad 21 juni, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Bildreklamerna då det säljs guld osv är otroligt störande enligt mig,resten går väl med den här reklamen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts