trim Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 när jag har laddat ner dom två filerna till en ny bil och lagt in dom med IMG så går de inte å starta spelet, laddningen bara stannar halvvägs så nu vill ja att ni experter säger vad som kan va felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Rebuild archive? Säker på att du också tagit bort/gjort backup på de andra två redan existerande bild.txd och bil.dff? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trim Skrivet 29 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Rebuild archive? Säker på att du också tagit bort/gjort backup på de andra två redan existerande bild.txd och bil.dff? ja... jag har backup på hela spelet ja... jag har backup på hela spelet rebuild archive... ja de har ja me men de hjälper inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Verkar som om du sabbat något, gör om proceduren och var noggran. Finns massvis med hjälp/inlägg/hemsidor som du kan läsa, men du är säker på hur du ska göra, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Säker på att filerna har rätt namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Vissa mod är lite konstiga. Så om det inte funkar så kanske det aldrig kommer att funka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trim Skrivet 1 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 (redigerad) spelet funkar o filerna har rätt namn när jag byter ut dom med IMG...o jag har testat olika mods... jag gör som jag gjorde när jag hade vc men nu stannar bara laddningen... visst de gjorde de med vc ibland med men nu är de inte bara o rätta till en bokstav som är fel som de kunnde va på det :'( nu är de nåt mycke jobbigare... ja bara tänkte om typ någon hade samma problem o sen hittade lösningen? . edit: snälla svara ... ja orkar inte köra orginal längre!! :'( Redigerad 4 juni, 2007 av trim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts