Tux Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Jag har en 10 Mbits anslutning till Internet men när jag ska ladda hem torrents så brukar det hända att jag sätter igång 2 eller 3 torrents max så att dem kan laddas hem. Som idag tillexempel, jag satte igång 2 st och båda hade tillsammans en nerladdnings hastighet på 600 kb/s och min internet krashade efter 5 minuter. Men!, när jag har kanske 1 torrent på 800 kb/s så krashar den inte :S. Lite wierd liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Har samma problem, fast med bara 1 torrent. Har frågat på både webforum, sweclockers och FB - utan resultat. Folk hävdar att bandbredden förbrukas, vilket inte är sant. Kan ex. tanka 2 filer i 1000 från DC utan att det stör. Men när jag tankar 1 fil i 100 kb/s från Torrent så laggar det som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Har samma problem när µtorrent är igång på två eller fler datorer inom nätverket sammtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts