T-Bone Mendez Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Ibland kommer det upp ett meddelande: New pursable item avalibe at the Beach side Hotel. Min fråga, vad är Beach side Hotel för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeM57 Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 (redigerad) jag tror du syftar på updraget då du ska skjuta den dära killen som är försvarad avv alla tjejer med vapen. bakom det hotellet där uppdraget utspelar sig kommer en hänglås-ikon finnas, om du går på den och trycker på "X" så får du en fyrhjuling håppas att det var till nyta Redigerad 29 maj, 2007 av DeM57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 29 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Tack så mycket för hjälpen , fast sånt har kommit upp innan. Fast det kanske har varit ett annat hus då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Troligen har det varit vid Sunshine Autos, som ligger på ungefär samma ställe som förr. Andra ställen som vid slutet av spelet har köp-pickups: Scrapyard-sparplatsen, Hyman Memorial Stadium (dock inget fordon), Sunshine Autos*3 (?), Clymenus Suite (nöjesfältets sparplats) och Beach Side Hotel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 29 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Troligen har det varit vid Sunshine Autos, som ligger på ungefär samma ställe som förr. Andra ställen som vid slutet av spelet har köp-pickups: Scrapyard-sparplatsen, Hyman Memorial Stadium (dock inget fordon), Sunshine Autos*3 (?), Clymenus Suite (nöjesfältets sparplats) och Beach Side Hotel. Ok tack för svaret. Jag har inte spelat VCS på över en månad, men idag bestämde jag mig för att börja igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts