iweX Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Hur mycket/många mbit/gigabite klarar 3Com GIGABITE LOM (3C940) Nätvärk kortet? Nån som vet nån länk eller kan utan till? Tack i förhand för hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Antagligen 1gbit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 /agree. ... "Nätvärk kort". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Siana ; Var lite stressed Nätvärks kort.. =) GiZmo tackar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Nätvärks kort.. Nätverkskort. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Nätverkskort. Whatever, ni fattade ju vad jag menade eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Whatever, ni fattade ju vad jag menade eller hur? Handlar inte om det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 (redigerad) : -Aj, aj, aj! Fan! : -Rolf? Hur är det med dig? Rolf! Mår du bra? : -Arrgh! Jag har fått en hejdundrande nätvärk. Helvete! : -Aww, stackare. Men så kan det gå när man är online för mycket. : Håll käft kärring! Hämta finkeldrickat! Redigerad 29 maj, 2007 av Umberto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 (redigerad) Det här skrev jag för ett tag sedan: Särskrivning Tänk på att ord stavas oftast likadant som de uttalas. Säger man "köttbulle" så skrivs det även "köttbulle", och inte "kött bulle" eller andra konstiga kombinationer. Lyssna på hur du uttalar ordet och skriv därefter ner ordet på pappret. Inga av följande ord skrivs isär: Toalettsits, tangentbord, blomkruka, cigarettförpackning, musmatta, radioapparat, soffbord, skohorn. Vi skriver därför allteftersom, någonstans och hissreparatör. Något vilseledande är orden "till och med" samt "i alla fall" som många vanligtvis brukar skriva ihop till ett ord. Ordens korrekta stavning är "i alla fall" och "till och med", inte "iallafall" eller "tillochmed". Värt att tänka på? Redigerad 29 maj, 2007 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Lås tråden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts