RavenE Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Kollade runt i enhetshanteraren, och hittade detta: Betyder det där att jag har så många usb-uttag? Jag kan bara hitta två stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Kollade runt i enhetshanteraren, och hittade detta: Betyder det där att jag har så många usb-uttag? Jag kan bara hitta två stycken. Nej, tyvärr :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Kollade runt i enhetshanteraren, och hittade detta: Betyder det där att jag har så många usb-uttag? Jag kan bara hitta två stycken. Är du HELT säker på att du bara har 2 USB. Bakom och framför. annars kan det vara nåt du kan lägga till på moderkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Nej, tyvärr :'( :'( Är du HELT säker på att du bara har 2 USB. Bakom och framför. annars kan det vara nåt du kan lägga till på moderkortet. Jepp, är helt säker. Ett på sidan och ett på baksidan. Skulle gärna ha fler, men det blir väl till att köpa en usb-hubb då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Är väll "Standard OpenHCD USB Host Controller" som är portarna, de andra sakerna är olika komponenter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Är väll "Standard OpenHCD USB Host Controller" som är portarna, de andra sakerna är olika komponenter Måste väl vara nåt sånt. För jag har bara 3 st på denna laptop. Och i enhethanteraren visar den en jävla lång lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts