Boomer Skrivet 3 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 (redigerad) Det är ju sant, upplösningen avslöjar det också. Så smileysen du använde för att försöka få mig att känna mig dum funkade inte. Tyvärr. @quickedit; Har förhandsbokat ett exemplar. Redigerad 3 oktober, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 System krav släppta på FZ.se Minimumkrav: - Windows XP / Vista - 1 GB RAM (XP) / 2 GB RAM (Vista) - 2,4 Ghz Pentium 4 eller motsvarande - DirectX 9.0c-kompatibel grafik med 256 MB minne (Geforce 6800 / Radeon X850) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 System krav släppta på FZ.se <3 Min dator ligger på Minimum på allt utom Grafikkortet. CURSE YOU STUPID VISTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 Lol, spelet har läckt ut, tyvärr bara på Xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 Det är ju sant, upplösningen avslöjar det också. Så smileysen du använde för att försöka få mig att känna mig dum funkade inte. Tyvärr. Jämför själv spelen när det släpps. Så får vi se vem det är som känner sig dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 Lol, spelet har läckt ut, tyvärr bara på Xbox 360 Då dröjer det inte länge tills PC spelarna får tag i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 Heja Oblivion with guns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 Heja Oblivion with guns. Läste Pc Gamer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 (redigerad) Läste Pc Gamer? Nej. Hade rätt since 2006. Men nu är det ju bekräftat. Redigerad 10 oktober, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 (redigerad) Nej. Hade rätt since 2006. Men nu är det ju bekräftat. Varför vara så negativ? Visst, det kommer inte vara så likt de förra spelen kanske, men du bör iaf testa det, imo så ser det väldigt roligt ut, har iofs inte läst recensionen, eller spelat spelet, så kan inte yttra mig. Redigerad 10 oktober, 2008 av Xennah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Fallout.3.USA.XBOX360-RUiNS pre'ade tidigare idag. gg läcka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Lol, spelet har läckt ut, tyvärr bara på Xbox 360 Fallout.3.USA.XBOX360-RUiNS pre'ade tidigare idag. gg läcka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 In any case, I'm scraping the barrel for things to pick holes in. Fallout 3 has been by some margin the most enjoyable game I've played since BioShock - a game with which it shares a similar artistic vision and ambience. Haha, Bethesda verkar ha siktat högt den här gången och kom nästan i klass med... Bioshock. Nästa gång kanske de ska sikta på ett RPG istället för en shooter. http://img208.imageshack.us/img208/852/buttfuckx2ef0.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 (redigerad) Jag har spelat det här i några timmar nu och måste erkänna att jag är positivt överraskad. Det ÄR en Oblivion-mod men det är en väldigt välgjord sådan. VATS-systemet är intressant och effekterna när man skjuter folk är välgjorda. Jag har inte spelat tillräckligt länge för att avgöra djupet i spelet (jag har t.ex. bara snackat med en person utanför Vault 101) och om det är värdigt att kallas Fallout 3 men som enskilt spel (läs:action-rpg) ser det bra ut. Bra låtar i den där Enclaveradion btw! edit: fel preposition. Redigerad 29 oktober, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 (redigerad) Jag har också bara hunnit spela lite grann, men det verkar väldigt lovande. Skön humor också. Någon som vet varför jag verkar få Vsync fast än det är avslaget? Inte för att det påverkar mitt gameplay när jag ändå ligger konstant på 60FPS, men det är en aning störande. Redigerad 30 oktober, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Jag får ganska mycket buggar @ PC T.ex. ljudet, ibland blir de normalt prat, ibland låter det som om det är en dator som pratar Sen grafiken, just när man spelar är det ok, men när jag tar upp min Pip-boy 3000 så blir färgerna runt den helt cpade, samma sak när jag kollar på skärmar eller är i menyn Hoppas de kommer en fix snart.. Grafikbuggarna stör mig inte så mycket, men ljudet är extremt jobbigt! När det är datorrösten så är volymen på max, som om dom står o pratar rätt in i örat på mig, även om dom är 50 meter bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Har aldrig haft grafikbugg på det sen ja fick det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 SPOILER! Vart hittar man huset som man får ibörjan som man köper saker till? Har inte lyckats hitta det i första staden man kommer till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Tjänar man något på att ha sex mer än lulz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Lirade i några timmar tillsammans med en polare. Ja, det är Oblivion fast med pistoler. Detta gör det dock inte till ett dåligt spel. Spelet har bra humor, välskrivet "manus" och intressanta karaktärer. Tips: När ni kommer till Megaton, gå in på baren och prata med den skumme typen med hatt och glasögon. Gå med på hans quest. Jag lovar, det är värt det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts