Henkibojj Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 När jag försöker göra Strictly Business så kan jag inte få nåt nytt halsband och jag kan heller inte få betalt för den människa jag förslavat, eftersom alla i Paradise Falls är fientliga. Jag tror inte jag skjutit nån, men jag har däremot brutit mig in för länge sen för att få en Bobblehead. Samtidigt stal jag en massa Nuka-Cola Quantum, men det är det enda dåliga jag gjort. Finns det nåt sätt att klara questen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 När jag försöker göra Strictly Business så kan jag inte få nåt nytt halsband och jag kan heller inte få betalt för den människa jag förslavat, eftersom alla i Paradise Falls är fientliga. Jag tror inte jag skjutit nån, men jag har däremot brutit mig in för länge sen för att få en Bobblehead. Samtidigt stal jag en massa Nuka-Cola Quantum, men det är det enda dåliga jag gjort. Finns det nåt sätt att klara questen? Vänta. Jag avrättade halva megatown, och trodde de aldrig skulle förlåta mig. men de glömde och gick vidare efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 Vänta. Jag avrättade halva megatown, och trodde de aldrig skulle förlåta mig. men de glömde och gick vidare efter ett tag. Gaining entrance: Fight or sneak your way in (all slavers will turn hostile towards you). If a player shoots somebody in Paradise Falls, everyone will turn hostile; unlike with most towns in the game, however, they will stay that way no matter how much time passes. Furthermore, the denizens will turn hostile even if you kill someone in a shop with no witnesses in the area. The Mister Sandman perk can be used to kill sleeping slavers without turning the town hostile. http://fallout.wikia.com/wiki/Strictly_Business Tänkte ifall ni kände till nåt annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 http://fallout.wikia.com/wiki/Strictly_Business Tänkte ifall ni kände till nåt annat sätt. Det var som katten. Kan jag har gjort uppdraget innan jag dödade då? Oavsett kan jag fortfarande gå in där utan problem. Märkligt att Megatown glömer men inte dem i så fall. O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2011 Kaboomp. Kom just upp i över 100 speltimmar och jag har klarat både spelet, Broken Steel och allt som kan tänkas finnas att göra i Point Lookout. Har 100% troféer i dessa DLC (utom neutral + evil karma på lvl 30) och det saknas bara typ 4 stycken i huvudspelets trofélista. Av nån anledning finns det alltid något att komma tillbaka till i detta spel. Det är märkligt, för man har ju redan sett det mesta och det blir ju egentligen inte roligare att spela bara för att man rå-pwnar Super Mutant Behemoths med bara en shotgun. Vad är det som är så roligt med detta spel? Det är ju skitfult och buggigt Senast idag bara dog spelet när jag gjorde en quest vars trofé redan var upplåst. Likaså dog spelet två gånger på helt olika ställen och krävde omstart, när jag skulle ladda eller gå ut ur en dörr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2011 Föredrar 3'an över NW helt klart. NW var för buggigt och för knepigt för att gilla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2011 Kaboomp. Kom just upp i över 100 speltimmar och jag har klarat både spelet, Broken Steel och allt som kan tänkas finnas att göra i Point Lookout. Har 100% troféer i dessa DLC (utom neutral + evil karma på lvl 30) och det saknas bara typ 4 stycken i huvudspelets trofélista. Av nån anledning finns det alltid något att komma tillbaka till i detta spel. Det är märkligt, för man har ju redan sett det mesta och det blir ju egentligen inte roligare att spela bara för att man rå-pwnar Super Mutant Behemoths med bara en shotgun. Vad är det som är så roligt med detta spel? Det är ju skitfult och buggigt Senast idag bara dog spelet när jag gjorde en quest vars trofé redan var upplåst. Likaså dog spelet två gånger på helt olika ställen och krävde omstart, när jag skulle ladda eller gå ut ur en dörr. Jag skulle tro att det är den unika atmosfären som gång på gång får en att längta tillbaka till apokalypsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2011 Föredrar 3'an över NW helt klart. NW var för buggigt och för knepigt för att gilla! New Vegas var fett mindre buggit för mig. Fallout 3 frös satan minst 2 gång per 14 timmars spelande för mig. NV kanske en gång på 14 timmar 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2011 Indeed. På tal om just NW så började jag om på storyn. Dock blev glädjen av att spela inte speciellt långvarig. Så fort jag når Level 1 fryser spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2011 Platinum Har "bara" halva Mothership Zeta, Into the Pitt och Operation: Anchorage kvar. Mothership är rätt segt, jag gillar sällan såhär extremt linjära grejer man inte kan lämna i spel som i övrigt är väldigt öppna. Jag minns inga specifika exempel men jag har för mig att Half-Life 2 och MGS: Portable Ops var fulla av moment där man var begränsad till de resurser som fanns på platsen och man hade ingen möjlighet att lämna spelmomentet förrän alla tråkiga uppdrag var klara. Vad tyckte ni om MZ, O:A och The Pitt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2011 Platinum Har "bara" halva Mothership Zeta, Into the Pitt och Operation: Anchorage kvar. Mothership är rätt segt, jag gillar sällan såhär extremt linjära grejer man inte kan lämna i spel som i övrigt är väldigt öppna. Jag minns inga specifika exempel men jag har för mig att Half-Life 2 och MGS: Portable Ops var fulla av moment där man var begränsad till de resurser som fanns på platsen och man hade ingen möjlighet att lämna spelmomentet förrän alla tråkiga uppdrag var klara. Vad tyckte ni om MZ, O:A och The Pitt? Oh MZ you say! Orly? Mothership Zeta knulla mig så långt ner i halsen så jag spydde över hur dåligt allt var gjort! Anledning? Bugg, bugg och återigen bugg. Allting bugga så mycket så jag blev tvungen att fuska mig vidare vilket förstörde allt! - O:A var på tok för linjärt för mig, det var rätt tråkigt också! - The Pitt var nog favoriten, tyckte att allt var så pass bra uppbyggt och miljön var så äcklig att man bara ville stanna lite extra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.