ZcruweN Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Så du gillade inte Point Lookout? Det är den jag ser mest fram emot att få spela, men jag ska försöka bli level 20 innan jag ger mig på den. Ärligt talat tyckte jag spelet dog direkt man hade klarat det. Så nej, jag gillade inte point lookout, men det är bara jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Någon som skulle kunna tänka sig att dela med sig av Point Lookout på via PSN? Skulle vara evigt tacksam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Har fixat spelet nu... AND, I'm lovin' it! Tack till Vice också som kom med tips förut när jag fastnat. Jag ska nörda detta spelet som fan nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Kör igen spelet nu på svåraste nivå. Blir kul att köra uppdragen som jag aldrig körde första gången, t.ex. galax radio grejen. Förra gången råkade jag gå till andra staden direkt och hoppade över flera uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Har skaffat Fallout 3. När jag trycker på Play får jag felmeddelande "Det går inte att hitta ordningsnumret 5360 i DLL-filen xlive.dll". Finns det något man kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Protolike Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Har skaffat Fallout 3. När jag trycker på Play får jag felmeddelande "Det går inte att hitta ordningsnumret 5360 i DLL-filen xlive.dll". Finns det något man kan göra? Du kan försöka o hitta ordningsnumret 5360 i DLL filen xlive.dll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Du kan försöka o hitta ordningsnumret 5360 i DLL filen xlive.dll Driver du eller är det där faktiskt till någon hjälp? Jag är för okunnig för att avgöra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Protolike Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 (redigerad) Driver du eller är det där faktiskt till någon hjälp? Jag är för okunnig för att avgöra. Uppdatera Windowslive, borde fixa problemet Redigerad 28 november, 2009 av Protolike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Har skaffat Fallout 3. När jag trycker på Play får jag felmeddelande "Det går inte att hitta ordningsnumret 5360 i DLL-filen xlive.dll". Finns det något man kan göra? Nyligen patchat till 1.1? Verkar vara annat folk som får samma problem efter den patchen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 (redigerad) @Tweak: Har du orginal skivan? Ifall du har den, "utforska" den och leta efter en fil som heter XLiveRedist.msi och installera. Den ska ligga i G4WL mappen Redigerad 28 november, 2009 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 @Tweak: Har du orginal skivan? Ifall du har den, "utforska" den och leta efter en fil som heter XLiveRedist.msi och installera. Den ska ligga i G4WL mappen Det den gör är ju att ta bort Microsoft Games for Windows bla bla.. Vill jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 (redigerad) Det den gör är ju att ta bort Microsoft Games for Windows bla bla.. Vill jag det? Själv har jag aldrig haft problemet, men vad jag vet så får du antingen uppdatera GFWL eller så tar du bort det. Genom att köra xliveredist så tar du bort det. Annars går det att uppdatera också Edit: Var otydlig där, men på Google hittar du bättre svar Redigerad 28 november, 2009 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Det fungerade inte riktigt att göra så, jag fick ett annat felmeddelande då, men tack som fasen ändå Skotten. Jag installerade om och sket i att skaffa DLC-delen som medföldje så nu fungerar det. Jag har börjat spela nu och precis lämnat the Vault. Jag skulle vilja spela om för jag dödade the Overseer och ångrar mig, måste man köra om allt från början eller kan man snabbspola barndomen på något sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Det fungerade inte riktigt att göra så, jag fick ett annat felmeddelande då, men tack som fasen ändå Skotten. Jag installerade om och sket i att skaffa DLC-delen som medföldje så nu fungerar det. Jag har börjat spela nu och precis lämnat the Vault. Jag skulle vilja spela om för jag dödade the Overseer och ångrar mig, måste man köra om allt från början eller kan man snabbspola barndomen på något sätt? Om du har något sparat innan så är det bara att ladda om och köra, annars är det nog bara att köra om barndomen, det tar ju inte så lång tid ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Om du har något sparat innan så är det bara att ladda om och köra, annars är det nog bara att köra om barndomen, det tar ju inte så lång tid ändå. Jodå, men det är översparat nu, har kört lite i världen utanför också. Men ja, jag kör om då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Ett tips är att spara väldigt ofta. Jag har säkert över 100 olika sparfiler på en och samma karaktär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Ett tips är att spara väldigt ofta. Jag har säkert över 100 olika sparfiler på en och samma karaktär. Sant! Spelet hänger sig ganska ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Det fungerade inte riktigt att göra så, jag fick ett annat felmeddelande då, men tack som fasen ändå Skotten. Jag installerade om och sket i att skaffa DLC-delen som medföldje så nu fungerar det. Jag har börjat spela nu och precis lämnat the Vault. Jag skulle vilja spela om för jag dödade the Overseer och ångrar mig, måste man köra om allt från början eller kan man snabbspola barndomen på något sätt? Oh en grej.. Låt inte det där bli en vana om du förstår. Du kommer bli tvungen att göra val väl ute i Wasteland som du kan få ångra senare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Oh en grej.. Låt inte det där bli en vana om du förstår. Du kommer bli tvungen att göra val väl ute i Wasteland som du kan få ångra senare! Haha, jag trodde bara att det fanns en möjlighet att få med Amata , men jag misslyckades igen. Går det? Behöver jag spoilermarkera förresten, känns som de flesta andra redan lirat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Haha, jag trodde bara att det fanns en möjlighet att få med Amata , men jag misslyckades igen. Går det? Behöver jag spoilermarkera förresten, känns som de flesta andra redan lirat? Hon kommer aldrig följa med dig ut, tyvärr. Jag har testat jag med! Och spoilermarkera utifall att, det kan ju finnas någon som inte har lirat det ännu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts