Vice. Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Hur hittar man till Galaxy News Radio i mainquesten? Kan vara jobbigt innan man spelat spelet några gånger, men när du kan vägen går det snabbt. Lycka till. =) http://fallout.wikia.com/wiki/Galaxy_News_Radio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2009 Hur hittar man till Galaxy News Radio i mainquesten? Inte så svår väg kunde den från början enda ja gjorde var att gå där kompassen visade. Följde efter den rörelsen som kompassen gjorde så hittade ja direkt utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 (redigerad) Var det en skröna att det skulle släppas? =( Redigerad 29 juni, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Var det en skröna att det skulle släppas? =( Vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Vad? DLC till ps3 skulle ju släppas i juni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 DLC till ps3 skulle ju släppas i juni? Vart läste du det? I nyheten jag postade stog det att de skulle komma i höst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 Vart läste du det? I nyheten jag postade stog det att de skulle komma i höst. http://playstation-3.se/news/2009-05-19/Fa...n_till_PS3.html http://www.2player.se/artiklar/ps3-far-fallout-3-dlc-1592 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 http://playstation-3.se/news/2009-05-19/Fa...n_till_PS3.html http://www.2player.se/artiklar/ps3-far-fallout-3-dlc-1592 Det kanske kommer på Torsdag, då. Men jag är skeptisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 Det kanske kommer på Torsdag, då. Men jag är skeptisk. Torsdag? Slutet av juni står det, i dag är sista dagen. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 Torsdag? Slutet av juni står det, i dag är sista dagen. =/ Men Playstation Store uppdateras på torsdagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 Men Playstation Store uppdateras på torsdagar. Jaha det visste jag inte. Tack. Skall kolla då. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2009 Jaha det visste jag inte. lol, ofta inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2009 Har skaffat alla DLCs och jag må säga, jag är besviken. Det är så lite material i varje DLC så Bethseda bör skämmas. Som i senaste, Point Lookout. Två eller tre questlines - korta questlines. Lite random quest hit och dit. Och inte ett dugg svårt. The Pitt är bara lol i difficulty, och storyn är rätt kass också. Den enda jag gillar är Operation Anchorage, för att den har faktiskt en fin liten twist. Men, som sagt. Besviken som satan. Jag har dock inte prövat Broken Steel än, för jag har aldrig klarat main storyn - och är inte ett dugg intresserad av det. Men, jag blir förmodligen besviken då också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 BUMP Har en liten fråga.. Nu är det så att jag registrerade mig på GFWL som under 18 år, och kan därmed inte köpa några DLC. Kan jag då köpa dem på ett annat account och få achievements på mitt vanliga account? Har fått tag på Anchorage och The Pitt på annat håll, och det fungerade att lägga in filerna och få achievements. Så kommer det att fungera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 BUMP Har en liten fråga.. Nu är det så att jag registrerade mig på GFWL som under 18 år, och kan därmed inte köpa några DLC. Kan jag då köpa dem på ett annat account och få achievements på mitt vanliga account? Har fått tag på Anchorage och The Pitt på annat håll, och det fungerade att lägga in filerna och få achievements. Så kommer det att fungera? Nej, du kan INTE föra över achiments från ett konto till ett annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 (redigerad) Nej, du kan INTE föra över achiments från ett konto till ett annat. Det var nog inte riktigt så jag menade, jag menar att om jag lägger in DLC filerna och aktiverar dem i spelet, och kör igenom det, kan jag få achievements från DLC då? Eftersom det är köpt på ett annat account. EDIT: Jag har ett annat problem också. Jag kan inte se någon map marker, det står inte om en container är [EMPTY] och så, det står inte Talk när man kollar på en NPC. Någon som vet vad det beror på? Kan tillägga att det uppkom efter jag installerade den senaste patchen. Redigerad 12 juli, 2009 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 Det var nog inte riktigt så jag menade, jag menar att om jag lägger in DLC filerna och aktiverar dem i spelet, och kör igenom det, kan jag få achievements från DLC då? Eftersom det är köpt på ett annat account. EDIT: Jag har ett annat problem också. Jag kan inte se någon map marker, det står inte om en container är [EMPTY] och så, det står inte Talk när man kollar på en NPC. Någon som vet vad det beror på? Kan tillägga att det uppkom efter jag installerade den senaste patchen. Händer det på dina DLC eller hela spelet? Testa annars installera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 Händer det på dina DLC eller hela spelet? Testa annars installera om. Hela spelet. Ska prova att installera om senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 (redigerad) Det var nog inte riktigt så jag menade, jag menar att om jag lägger in DLC filerna och aktiverar dem i spelet, och kör igenom det, kan jag få achievements från DLC då? Eftersom det är köpt på ett annat account. EDIT: Jag har ett annat problem också. Jag kan inte se någon map marker, det står inte om en container är [EMPTY] och så, det står inte Talk när man kollar på en NPC. Någon som vet vad det beror på? Kan tillägga att det uppkom efter jag installerade den senaste patchen. Då ska du få achivements. men hur är det köpt igentligen? Redigerad 12 juli, 2009 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 (redigerad) Då ska du få achivements. men hur är det köpt igentligen? Jag har inte köpt något än. Men jag har för mig att man kan köpa Microsoft Points via SMS, så det skulle jag ha gjort isåfall, via ett annat GFWL login. Om det var det du menade. Redigerad 12 juli, 2009 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts