Xazzi Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Nu borde Vice bli glad! Yeah! Soft. Kostar expansionerna något eller är dom gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Yeah! Soft. Kostar expansionerna något eller är dom gratis? Givetvis kostar de. Här är mer info om de kommande samt om PS3 släppet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Nu borde Vice bli glad! Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! yes yes yes yes!!!! Det FINNS en gud! Hhahahahah gaaaah! Ah jag skriker rakt ut! Det är helt sjukt bra! Jag bara darrar när jag tänker på Fallout, det är ett sånt j***vla bra spel! Helt sjukt vad glad jag blir! Tusen, mega, ultra stort tack för infon! Skall lägga in om ledighet så fort jag får ett datum för släppet!!!! Givetvis kostar de. Här är mer info om de kommande samt om PS3 släppet! Jag köper det, så jag kan dela ut 5 licenser. De kostar väl inte mer än 200:-? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Jag är glad för din skull och alla andra jag känner som spelar det på PS3. Jag kan själv tänka mig hur sugit det hade varit att inte fått spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 (redigerad) Det kommer även komma en Game Of The Year Edition som innehåller Fallout 3 + alla 5 expansioner. Edit: Kan tillägga att den kommer till alla format i Oktober. Redigerad 19 maj, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Point Lookout trailer Galna Hillbillys! 23 Juni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Läste det på FZ för ett tag sen. Hoppas det blir högre lvl cap så man får fler perks snart 20 och knappt inte hälften av perks har man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 När kommer det första DLS:t till PS3? Är det 23/6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 BUMP Jag har nu kommit till sista questet för Fallout 3 main quest och jag har broken steel inlaggt och efter att jag valde att gå in och sätta på den där saken så efter det så kommer den där cutscene och spelet är över. Och varför kan ja inte fortsätta med spelet fast ja har broken steel inlaggt? Dom save filer ja har det är när ja är precis där inne när man har gått in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Skulle inte DLC släppas till ps3 idag? Finns inget ju!? =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 4:e DLC Point Lookout släptes på XBox Live idag. Första DLC till PS3 har inget datum mer än att det ska vara någon gång under Juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Skulle inte DLC släppas till ps3 idag? Finns inget ju!? =/ Va? Det släpps i höst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 4:e DLC Point Lookout släptes på XBox Live idag. Första DLC till PS3 har inget datum mer än att det ska vara någon gång under Juni. Va? Det släpps i höst. Ah vf*n. Missförstod jag!? Jag trodde det kom till PS3 idag. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Vilken av DLC;erna rekommenderar ni? Funderar på att köpa någon av dom den kommande veckan. Just nu lutar det mest åt Broken Steel, lockas av att få fortsätta efter main questen utan att behöva modda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Vilken av DLC;erna rekommenderar ni? Funderar på att köpa någon av dom den kommande veckan. Just nu lutar det mest åt Broken Steel, lockas av att få fortsätta efter main questen utan att behöva modda. Jag kommer köpa alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Jag kommer köpa alla! Så.. Med andra ord, köp vilken jag vill? Ville faktiskt ha lite tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 Så.. Med andra ord, köp vilken jag vill? Ville faktiskt ha lite tips. Om du nu vill slippa modda och sånt och vill fortsätta efter main storyn så är Broken Steel självklart val. Gillade The Pitt lite mera men som sagt BS är ett bättre val om du vill fortsätta spela. -- Btw det nya DLC som kommer är det tillgängligt för PC spelare också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 Btw det nya DLC som kommer är det tillgängligt för PC spelare också? Det släpptes till PC och X360 samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 Det släpptes till PC och X360 samtidigt. Danke. Nån som vet vad som kommer bli nytt med spelet? Tror ej FZ skrev det vad det är som är nytt med spelet. Vad ja vet så kommer det utspela sig i ett träsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Hur hittar man till Galaxy News Radio i mainquesten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts