chucky.swe Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Ok, så Lucas Simms och Burke kommer alltid ligga där de ligger ? Taskigt att inte begrava dem Ev. att de försvinner och aldrig mer kommer tillbaka. Kommer inte ihåg riktigt! Men jag tror det är så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clemenza Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 http://pici.se/thumbs/t_mQMncvnpU.gif Erkänn, min karaktär är riktigt badass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 http://pici.se/thumbs/t_mQMncvnpU.gif Erkänn, min karaktär är riktigt badass. Nä han är ful Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Okej, klarade detta spelet igår. Måste säga att det är det bästa spelet jag har spelat sedans KOTOR, helt underbar story, skitbra upplägg och fina vapen. Och alla valmöjligheter var awesome, ett spel jag ska spela igenom flera gånger. Enda problemet var dom stora ytorna, om det nu är negativt. Tar ju ffs 10 min att gå mellan punkt A och punkt B, i Oblivion hade man iaf en heest. Juste, spelet var också väldigt kort, tog ju slut på tre dagar, dock gjorde jag inte överdrivet många sidequests. Han dessutom bara utforska ~ 50%. Mitt slut: Jag offrade mig själv i Project Purity, men förgiftade allt. Filmsekvensen efteråt fick mig nästan att få dåligt samvete. Fick även Eden att ta "självmord" AWESOME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Okej, klarade detta spelet igår. Måste säga att det är det bästa spelet jag har spelat sedans KOTOR, helt underbar story, skitbra upplägg och fina vapen. Och alla valmöjligheter var awesome, ett spel jag ska spela igenom flera gånger. Enda problemet var dom stora ytorna, om det nu är negativt. Tar ju ffs 10 min att gå mellan punkt A och punkt B, i Oblivion hade man iaf en heest. Juste, spelet var också väldigt kort, tog ju slut på tre dagar, dock gjorde jag inte överdrivet många sidequests. Han dessutom bara utforska ~ 50%. Mitt slut: Jag offrade mig själv i Project Purity, men förgiftade allt. Filmsekvensen efteråt fick mig nästan att få dåligt samvete. Fick även Eden att ta "självmord" AWESOME! Att det tar tid att gå är det jag älskar. Finns så mycket att se. Det jag inte gillar med spelet är att det är så förbannat svårt att ta sig till platser i vissa städer. det är blockerat över allt. Så man måste hitta nån t-bana för att ta sig dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Att det tar tid att gå är det jag älskar. Finns så mycket att se. Det jag inte gillar med spelet är att det är så förbannat svårt att ta sig till platser i vissa städer. det är blockerat över allt. Så man måste hitta nån t-bana för att ta sig dit. Jo, men det är lite charmigt att gå station efter station, och kolla stationskartan för att förstå vart man ska. Gå över marken är däremot jobbigt, allt man ser är öken, döda träd och sten. Känns inte som man kommer någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonho Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 någon som har testat den nya "expantionen" ? jag funderar på att fixa med det vet inte om det är lönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 någon som har testat den nya "expantionen" ? jag funderar på att fixa med det vet inte om det är lönt. "funderar på att fixa det"? Det är gratis, vad väntar du på? Komemr det till PS3 med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 "funderar på att fixa det"? Det är gratis, vad väntar du på? Komemr det till PS3 med? Nej, den kostar runt 100kr. Nej, den kommer inte till PS3. Tror M$ har köpt exklusivitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Fylls "containers" någonsin på? Alltså tex, jag går till en brevlåda i Springvale och tömmer den på innehåll. Kommer den brevlådan någonsin innehålla något igen? Eller kommer den stå tom hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Fylls "containers" någonsin på? Alltså tex, jag går till en brevlåda i Springvale och tömmer den på innehåll. Kommer den brevlådan någonsin innehålla något igen? Eller kommer den stå tom hela tiden? Såvidare ingen NPC lägger i något så kommer den det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Fylls "containers" någonsin på? Alltså tex, jag går till en brevlåda i Springvale och tömmer den på innehåll. Kommer den brevlådan någonsin innehålla något igen? Eller kommer den stå tom hela tiden? Vissa gör det. T ex ammoboxar i Raiders tillhåll när där kommit nya Raiders. Samt en bug där vissa fylls på om du inte tar allt i dem utan lämnar något kvar. Annars har de inte gjort det av hänsyn till att folk ska kunna lägga saker i dem och inte se sinna saker försvinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Stör mig lätt på en liten grej. Ni vet, när man har en aktiv quest så finns det ju olika "checkpoints" man ska ta sig till. Alla checkpoints är sammanbundna genom en linje prickar. Nu undrar jag, går det att ta bort de här checkpoints? Irriterande när kompassen alltid pekar mot nästa checkpoint istället för målet. Jag känner mig bunden till en viss väg hela tiden. Jag kanske vill vara spontan och ta en annan väg än den Pip-Boy visar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Stör mig lätt på en liten grej. Ni vet, när man har en aktiv quest så finns det ju olika "checkpoints" man ska ta sig till. Alla checkpoints är sammanbundna genom en linje prickar. Nu undrar jag, går det att ta bort de här checkpoints? Irriterande när kompassen alltid pekar mot nästa checkpoint istället för målet. Jag känner mig bunden till en viss väg hela tiden. Jag kanske vill vara spontan och ta en annan väg än den Pip-Boy visar. Håller med sjukt förvirrande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 För/nackdelar att köpa till ps3/xbox360 eller dator? Sugen på spelet men mindre sugen på att köpa det till någon konsoll som kommer sakna grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 För/nackdelar att köpa till ps3/xbox360 eller dator? Sugen på spelet men mindre sugen på att köpa det till någon konsoll som kommer sakna grejer. 360 och PC har expansionen. PC har stöd för moddar. PS3 har inget speciellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Vad är det egentligen som triggar att en random karaktär konfronterar en? Tex, den lilla pojken Wilks som vill att man ska döda fire ants, gumman som ger en en del från den där androiden eller Talon company som förklarar att man har ett pris på sitt huvud. Har jag varit på rätt plats vid rätt tillfälle eller "låser" man upp karaktärerna i och med att man kommer framåt i storyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Vad är det egentligen som triggar att en random karaktär konfronterar en? Tex, den lilla pojken Wilks som vill att man ska döda fire ants, gumman som ger en en del från den där androiden eller Talon company som förklarar att man har ett pris på sitt huvud. Har jag varit på rätt plats vid rätt tillfälle eller "låser" man upp karaktärerna i och med att man kommer framåt i storyn? Det där är inte direkt storyn. De är bara side quest typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Jo, fast vad är det som gör att man blir konfronterad vid ett speciellt tillfälle? Jag kan vara på samma plats hur många gånger som helst utan att det händer något. Sen helt plötsligt en dag så är det någon där som börjar prata med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Klarade spelet igår, 108 timmar och 36 minuter tror jag. Måste säga att slutet sög våta sockar. Hatar sådana slut. =/ Det värsta är att man inte kan forsätta spelet, utan måste börja om. Som tur är sparade jag en bit innan slutet så nu håller jag på med att fixa de sista bobbleheadsen. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts