Bebben Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 (redigerad) Kör du på pc? Isf finns det flera alternativ, bla. modda eller köp/ladda ner DLC'n så fortsätter det! Jag tyckte slutet var ... Inte så storslaget som oblivion men snyggt som fan, rätt värdelöst att farsan dör så tidigt in i storyn! Yep, kör på PC. Läste också att det finns DLC och mods, men jag planerar inte på att modda mitt Fallout iallafall. @Renard: 1. Har inte hört något sådant, i syd-östra hörnet ligger ju Rivet City etc. Där kan man vara precis som andra ställen. EDIT: Det är The DC Area. Inget speciellt med det egentligen. 2. Det finns Environment suits, och lite andra equips som ger Rad. Resistance och sådant, olika från equip till equip. Redigerad 29 januari, 2009 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Blir att fixa Fallout 3 och detta DLC. Btw har några frågor om denna dlc 1: Finns det fordon man kan använda nu eller är det bara gå till fots? 2: Måste man ha spelat klart 3:an för att förstå denna nya DLC? Eller är dessa två fri stående 3: Finns det några nya funktioner eller andra saker? 1. Till fots skulle jag tro. 2. Nej. Tvärt om så kan du inte spela DLCn om du klarat spelet utan måste då ladda en tidigare sparning. Inte fören 3:e och sista DLC kommer vara fortsättning på själva Main Quest. 3. Den nya DLC är en virtual reality simulator. Alltså du har inga grejor med dig dit och får inga med dig hem. Själva DLC är som ett eget litet spel (Tänk dig mod) och har lite extra funktioner i sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Fallout.3.Operation.Anchorage The Brotherhood Outcasts are trying to acquire advanced military technology, and the only way to open the vault containing these relics is by completing a tactical simulation only you can enter. In Operation: Anchorage you will re-live the epic Battle of Anchorage from Fallout lore. Find your way into the simulation, stripped of resources, and survive within the rules set up by the simulation’s creators. The Chinese red army is everywhere, so secure the surrounding mountain side and fight your way into the Chinese base Enter a top-secret battle simulator which allows you to test and use both new and old weaponry, with nearly unlimited amounts of ammo at your disposal! Adds hours of extended gameplay to explore the Alaskan tundra with a new or existing character Gain access to new weapons, exotic armor, and items—even a Chinese Stealth Suit! Chose your strike team to help you through your quest Exclusive new perks and achievements! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Fallout.3.Operation.Anchorage The Brotherhood Outcasts are trying to acquire advanced military technology, and the only way to open the vault containing these relics is by completing a tactical simulation only you can enter. In Operation: Anchorage you will re-live the epic Battle of Anchorage from Fallout lore. Find your way into the simulation, stripped of resources, and survive within the rules set up by the simulation’s creators. The Chinese red army is everywhere, so secure the surrounding mountain side and fight your way into the Chinese base Enter a top-secret battle simulator which allows you to test and use both new and old weaponry, with nearly unlimited amounts of ammo at your disposal! Adds hours of extended gameplay to explore the Alaskan tundra with a new or existing character Gain access to new weapons, exotic armor, and items—even a Chinese Stealth Suit! Chose your strike team to help you through your quest Exclusive new perks and achievements! Old news! Funnits i två dagar nu tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Jag har läst att man kan bli beroende av mediciner och alkohol. Wait a sec, alkohol!! Betyder det att man kan bli full i Fallout 3? Eller går det bara att dricka lite åt gången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Jag har läst att man kan bli beroende av mediciner och alkohol. Wait a sec, alkohol!! Betyder det att man kan bli full i Fallout 3? Eller går det bara att dricka lite åt gången? Jag drog i mig ett antal flaskor alkohol, proppade mig med Med-X och Buffout och manglade ihjäl Megaton-befolkningen. Då blev det blur-effekt på skärmen efter en stund och man hörde tunga hjärtslag, blev svårt och styra. Gick i vågor. Vet dock inte vilken av drogerna det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Coolt! Då går det i alla fall. Gillar at bli full i IV, får hoppas på att det är skoj i Fallout också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Coolt! Då går det i alla fall. Gillar at bli full i IV, får hoppas på att det är skoj i Fallout också. Ja, börja spela så du får uppleva istället för att få massa svar här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 (redigerad) Ja, börja spela så du får uppleva istället för att få massa svar här. Nope ! Är knappt halvvägs in i GTA IV. Utforksar som en galning! Vill inte köra två mastodontspel samtidigt. Redigerad 30 januari, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Så nu har man börjat spela detta igen efter man har formaterat btw har två frågor 1: Kan bli bli en så kallad ghoul? Så fall hur dom är så coola 2: Hur kommer man till Alaska har laggt in DLC och fått den nya radio kanalen jag har en savefil men inte fått nåt quest att ta sig dit. Är precis ibörjan har kommit ut från vault 101 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 SÅ JÄÄÄÄÄVLA SEGT. blev av med alla mina save files. D:< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Så nu har man börjat spela detta igen efter man har formaterat btw har två frågor 1: Kan bli bli en så kallad ghoul? Så fall hur dom är så coola 2: Hur kommer man till Alaska har laggt in DLC och fått den nya radio kanalen jag har en savefil men inte fått nåt quest att ta sig dit. Är precis ibörjan har kommit ut från vault 101 1. Kan man inte Ghoul. Är en icke smittsam sjukdom. Men du kan skaffa dig Ghoul-masken och se ut som en. Då reagerar folk efter det. Dock kan man bli Vampyr. Typ. 2. Man kommer inte till Alaska. Det hela är en VR-simulator. Infot borde finnas i din Pip-Boy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 1. Kan man inte Ghoul. Är en icke smittsam sjukdom. Men du kan skaffa dig Ghoul-masken och se ut som en. Då reagerar folk efter det. Dock kan man bli Vampyr. Typ. 2. Man kommer inte till Alaska. Det hela är en VR-simulator. Infot borde finnas i din Pip-Boy. Nu efter ja hade loadat om ett par gånger så fick ja det questet att ja skulle till denna VR-simulatorn hur långt är detta quest? Kan man göra nåt speciellt om man blir vampyr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Nu efter ja hade loadat om ett par gånger så fick ja det questet att ja skulle till denna VR-simulatorn hur långt är detta quest? Kan man göra nåt speciellt om man blir vampyr? 1. har inte klarat det än så jag vet inte. 2. Ja, man kan få 20 HP om man dricker blodpåsar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 (redigerad) Klarade DLC för ett tag sen tog väl 20-30min för mig att göra. Var inte så speciellt överraskat av detta DLC hoppas på nästa DLC blir lite bättre det var ju inte så dåligt men sådär. Det som gjorde att detta var inte så där jätte bra var att det var för stelt ibland när man var i denna simulatorn att det var inte så mycke pang pang men senare blev det lite roligare. Redigerad 31 januari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 First Deathclaw in Space. Jag kastade granater mot en Deathclaw och plötsligt så fög den upp i luften som en raket. Tog ett tag innan den landade en bit bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 First Deathclaw in Space. Jag kastade granater mot en Deathclaw och plötsligt så fög den upp i luften som en raket. Tog ett tag innan den landade en bit bort. Hänt mig också ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Klarade DLC för ett tag sen tog väl 20-30min för mig att göra. Var inte så speciellt överraskat av detta DLC hoppas på nästa DLC blir lite bättre det var ju inte så dåligt men sådär. Det som gjorde att detta var inte så där jätte bra var att det var för stelt ibland när man var i denna simulatorn att det var inte så mycke pang pang men senare blev det lite roligare. Tog det en halvtimme att klara av? Bethesda snackar ju om 6-7 timmar. =O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Agent, då har du väl kört med konsolen och kört med odödlighet? (TGM) Jag har väl spelat en 40-50 minuter och är vid att spränga de tre stora kanonerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Tycker också att det låter konstigt. Dels så är den ju uppdelad i flera uppdrag och bara simulatorn ska ju, som sagt, ta en tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts