Vice. Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 (redigerad) Går det att gå med i en viss typ av grupp, tex "Raiders" och jobba för dem? Går det att ha ett "yrke" med andra ord. Nej, inte direkt. men du kan göra lönnmord Redigerad 27 januari, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 (redigerad) Question. Jag valde att förinta hela Paradise Falls, jag hade inte tillräckligt med Science eller Repair. Jag läste någonstans att uppdraget "Strictly Buissnes" var ett acheivement. Kommer jag kunna ladda ett tidiage savegame och göra uppdraget och få acheivement för det? Redigerad 28 januari, 2009 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 (redigerad) Question. Jag valde att förinta hela Paradise Falls, jag hade inte tillräckligt med Science eller Repair. Jag läste någonstans att uppdraget "Strictly Buissnes" var ett acheivement. Kommer jag kunna ladda ett tidiage savegame och göra uppdraget och få acheivement för det? Man kan väl klara det på olika sätt. Säkert på att du inte fick acheivement? Det enda du skall göra är att rädda ungarna? Jag dödade allt och alla och fick det. Redigerad 28 januari, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Man kan väl klara det på olika sätt. Säkert på att du inte fick acheivement? Det enda du skall göra är att rädda ungarna? Jag dödade allt och alla och fick det. Nu gjorde ju jag inte klart questen, glömde att nämna det. Jag kan nog komma ihåg att jag fick ett acheivement. Det kanske var det jag fick då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Nu gjorde ju jag inte klart questen, glömde att nämna det. Jag kan nog komma ihåg att jag fick ett acheivement. Det kanske var det jag fick då.. Fick du ut ungarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Går det att gå med i en viss typ av grupp, tex "Raiders" och jobba för dem? Går det att ha ett "yrke" med andra ord. Kanske ev. går på PC versionen med nån mod, men tror det inte finns någon än, annars kan du också lära dig att modda, inte så värst svårt .. Klarade ut MQ nu.. 40 timmar utan cheats, har dock bara gjort typ 3-4 andra quest (t.ex Moira för wasteland böckerna) Level 16 kom jag till, och inte en enda deathclaw! Funderar på att summona nåra stycken faktiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 (redigerad) Går det att gå med i en viss typ av grupp, tex "Raiders" och jobba för dem? Går det att ha ett "yrke" med andra ord. Nej, man kan inte gå med Raiders. De ända yrken jag kan komma på är att vara Slaver, Regulator eller Contract Killer. Slaver kan man bli i Paradise Falls. Regulator kräver Lawbringer perk vilket gör att du får pengar för varje ond karaktär du dödar genom att sammla deras finger i Regulator HQ. Littlehorn Contract Killer kräver Contract Killer perk och gör så att du får ett öra för varje god karaktär du dödar som du sedan kan sälja till Littlehorn & Associates. Sedan finns det grupper som man kan jobba för men aldrig riktigt bli med som t ex Outcasts som man kan samla teknologi till. I 3:e DLCn (som kommer i Mars) så kommer du dessutom kunna bli medlem i Brotherhood of Steel. Föresten nu finns den första DLCn att köpa via XBox Live. Operation Anchorage heter den och kostar 800p. Det hela är ett virtual reality simulator alá Tranquility Lane som utspelar sig före kriget och handlar om hur Amerikanarna räddade Alaska från de Kinesiska Kommunisterna. Nästa DLC, The Pitt, väntas i början av Februari. Redigerad 28 januari, 2009 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Krävs vanliga Fallout 3 för att spel detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Krävs vanliga Fallout 3 för att spel detta? Troligtvis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Krävs vanliga Fallout 3 för att spel detta? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Sjukt nice DLC faktiskt! Har spelat en bit och får nu välja mitt alldeles egna swatteam.. Rätt fränt uppsatt faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Köpte detta igår, verkar vara ett trevligt spel. Tror inte jag kommer spela så intensivt dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Köpte detta igår, verkar vara ett trevligt spel. Tror inte jag kommer spela så intensivt dock. Famous last words. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Köpte detta igår, verkar vara ett trevligt spel. Tror inte jag kommer spela så intensivt dock. LOL! Famous last words. Exakt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Famous last words. LOL! Exakt... 'nuf said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 'nuf said. Är inte wow lite små gay...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Klarade storyn igår. Lite synd bara att man inte kunde spela vidare efter.. Men men. Sjukt nice slut iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 (redigerad) Klarade storyn igår. Lite synd bara att man inte kunde spela vidare efter.. Men men. Sjukt nice slut iaf. Kör du på pc? Isf finns det flera alternativ, bla. modda eller köp/ladda ner DLC'n så fortsätter det! Jag tyckte slutet var ... Inte så storslaget som oblivion men snyggt som fan, rätt värdelöst att farsan dör så tidigt in i storyn! Redigerad 29 januari, 2009 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Kör du på pc? Isf finns det flera alternativ, bla. modda eller köp/ladda ner DLC'n så fortsätter det! Jag tyckte slutet var ... Inte så storslaget som oblivion men snyggt som fan, rätt värdelöst att farsan dör så tidigt in i storyn! Håller med om att pappan dör så tidigt så vad är meningen att leta upp han om han ändåså dör när man nästan kört halva storyn Blir att fixa Fallout 3 och detta DLC. Btw har några frågor om denna dlc 1: Finns det fordon man kan använda nu eller är det bara gå till fots? 2: Måste man ha spelat klart 3:an för att förstå denna nya DLC? Eller är dessa två fri stående 3: Finns det några nya funktioner eller andra saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 (redigerad) 1) På de kartor jag sett så är ett rätt stort område (i syd-öst) omringat av något ljust. Vad innebär det? Är det radioaktivt? 2) Speaking of radiation, finns det någon sorts dräkt man kan ha på sig som gör en immun mot strålning? Så att man kan utforska platser med hög strålning? Redigerad 29 januari, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts