The Dude Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 (redigerad) Oh yeah! Nu har jag också börjat lira och det här är ju det coolaste spelet någonsin, älskar humorn dialogerna, miljöerna, vapnen, karaktärerna, möjligheterna, introt i Valve 101, Brotherhood Of Steel, jaa, det jag har sett hittills är grymt. Har bara spelat ett par timmar och kommit till Radiostationen. Spelar som en liten söt negress Redigerad 21 januari, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Kul att fler har upptäckt spelet. Kan inte fatta hur spelet hamnat så långt ned på "Årets Spel" listorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 (redigerad) Underbart spel.. Nedan följer spoilers. Det där uppdraget då man ska skjuta huvudet av Ghoulhatarna, iaf, är vid Tenpenny nu, ska man helt enkelt döda han eller låta ghoulsen ta över stället?.. vilket dom förtjänar, ghoulsen är ju fan underbara med deras repliker! Redigerad 22 januari, 2009 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Underbart spel.. Nedan följer spoilers. Det där uppdraget då man ska skjuta huvudet av Ghoulhatarna, iaf, är vid Tenpenny nu, ska man helt enkelt döda han eller låta ghoulsen ta över stället?.. vilket dom förtjänar, ghoulsen är ju fan underbara med deras repliker! Om jag har förstått det hela rätt måste du skjuta skallen av Tenpenny för att klara av "You gotta shoot em in the head" questet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Om jag har förstått det hela rätt måste du skjuta skallen av Tenpenny för att klara av "You gotta shoot em in the head" questet Det stämmer inte. Hur du skjuter honom har inget med saken att göra bara hur mycket du får betalt. "Tenpenny Tower" uppdraget har igentligen inget med "You gotta shoot em in the head" uppdraget att göra. Bara att om du dödar Tenpenny först så kan du inte ge en fredlig lösning till Ghoul-grejen. Det finns 3 lösningar på "Tenpenny Tower": 1. Döda alla Ghouls. 2. Hjälp Ghouls att döda alla människorna. 3. Övertala Tenpenny att låta Ghouls bo i Tenpenny Tower. Även "You gotta shoot em in the head" har flera lösningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 (redigerad) Jag hade detta spel installerat för ett tag sedan, dock tog jag bort det och där gjorde jag ett misstag. jag tog bara bort mappen som den va insatallerad i och avinstallerade det inte. D: Nu när jag försöker installera det igen så tror den att liret redan är installerat så de finns ingen "install" eller så. Antar att de fasnat lite i registret, lite hjälp vore trevligt. >: Edit: fick igång de nu!! :DDD Redigerad 23 januari, 2009 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 (redigerad) Oj, haha, tack för hjälpen grabbar... fick döda en utav de man skulle övertala och nu har ghoulsen fått tagit över där, nu kan jag dock tänka mig att skita i att döda tenpenny, är det bara att ljuga eller? Redigerad 23 januari, 2009 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 (redigerad) Oj, haha, tack för hjälpen grabbar... fick döda en utav de man skulle övertala och nu har ghoulsen fått tagit över där, nu kan jag dock tänka mig att skita i att döda tenpenny, är det bara att ljuga eller? Haha du losade Karma... Själv är jag god och snäll jag... Redigerad 23 januari, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Haha du losade Karma... Själv är jag god och snäll jag... Jasså? Hur löste du det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Jasså? Hur löste du det då? Jag sköt Ghoul-ledaren i skallen. Då losar du inget. Försökte först få dem i tp-tower att frivilligt släppa in dem, men då jag redan skjutit TP i ett tidigare uppdrag var detta omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Bara jag som var riktigt ondskefull? Sprängde Megaton, utplånade alla ghouls mm. Fick ju galet med cash, wtf! Fick emellertid upp mängder med karma när jag dödade alla slavhandlarna. Minns inte vad stället heter, det var så länge sen jag spelade nu. Jag vet inte om den redan postats och om folk redan har sett den, men ZPs Fallout 3-review är underbar: http://www.escapistmagazine.com/videos/vie...n/420-Fallout-3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Bara jag som var riktigt ondskefull? Sprängde Megaton, utplånade alla ghouls mm. Fick ju galet med cash, wtf! Fick emellertid upp mängder med karma när jag dödade alla slavhandlarna. Minns inte vad stället heter, det var så länge sen jag spelade nu. Jag vet inte om den redan postats och om folk redan har sett den, men ZPs Fallout 3-review är underbar: http://www.escapistmagazine.com/videos/vie...n/420-Fallout-3 Har 11.tusen caps. Spelar som god. =) Men det går nog snabbare som ond. Paradise Falls Coolt. Har inte sett den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 Kan man bli "rånad" av banditer när man är ute? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 Kan man bli "rånad" av banditer när man är ute? Om du menar att Raiders kan anfalla en och göra hackbiff av en för att komma åt ens grejor (och kött) så är svaret ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 Låter nice! Hur många NPC's finns det som man kan prata med runt om i världen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 (redigerad) Haha du losade Karma... Själv är jag god och snäll jag... Ja... men den jäkeln vägrade ju befinna sig i att han antingen fick gå ifrån eller tillåta ghoulsen, blev så trött så jag dödade han lite stealthigt.. Sen fick ghoulsen flytta in Jag kör lite blandat beroende på humör, t.ex skitungen i rivet city som är så förbannat uppkäftig, sa åt han att ingen kommer sakna han eller nåt om han försvann @ Renard Du kan prata med nästan alla individer i hela spelet.. Fiender brukar vara svårt att samtala med men det går ibland! Redigerad 24 januari, 2009 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 Härligt! Och det finns många individer runt om i Wasteland eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 skitungen i rivet city som är så förbannat uppkäftig, sa åt han att ingen kommer sakna han eller nåt om han försvann @ Renard Du kan prata med nästan alla individer i hela spelet.. Fiender brukar vara svårt att samtala med men det går ibland! haha du skall hitta honom igen. Han gömmer sig i närheten. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Härligt! Och det finns många individer runt om i Wasteland eller? O ja.. Finns riktigt många, och det är mycket sköna dialoger också... Kloakspoil.. Umm. Ghoulmask+ perken animalfriend= Kungen av kloakerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Går det att gå med i en viss typ av grupp, tex "Raiders" och jobba för dem? Går det att ha ett "yrke" med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts