Jump to content

Fallout 3

Umberto
 Share

Recommended Posts

Oh yeah! Nu har jag också börjat lira och det här är ju det coolaste spelet någonsin, älskar humorn dialogerna, miljöerna, vapnen, karaktärerna, möjligheterna, introt i Valve 101, Brotherhood Of Steel, jaa, det jag har sett hittills är grymt. Har bara spelat ett par timmar och kommit till Radiostationen.

Spelar som en liten söt negress :whistling:

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Underbart spel.. Nedan följer spoilers.

Det där uppdraget då man ska skjuta huvudet av Ghoulhatarna, iaf, är vid Tenpenny nu, ska man helt enkelt döda han eller låta ghoulsen ta över stället?.. vilket dom förtjänar, ghoulsen är ju fan underbara med deras repliker!

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Underbart spel.. Nedan följer spoilers.

Det där uppdraget då man ska skjuta huvudet av Ghoulhatarna, iaf, är vid Tenpenny nu, ska man helt enkelt döda han eller låta ghoulsen ta över stället?.. vilket dom förtjänar, ghoulsen är ju fan underbara med deras repliker!

Om jag har förstått det hela rätt

måste du skjuta skallen av Tenpenny för att klara av "You gotta shoot em in the head" questet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag har förstått det hela rätt

måste du skjuta skallen av Tenpenny för att klara av "You gotta shoot em in the head" questet

Det stämmer inte.

Hur du skjuter honom har inget med saken att göra bara hur mycket du får betalt.

"Tenpenny Tower" uppdraget

har igentligen inget med "You gotta shoot em in the head" uppdraget att göra. Bara att om du dödar Tenpenny först så kan du inte ge en fredlig lösning till Ghoul-grejen.

Det finns 3 lösningar på "Tenpenny Tower":

1. Döda alla Ghouls.

2. Hjälp Ghouls att döda alla människorna.

3. Övertala Tenpenny att låta Ghouls bo i Tenpenny Tower.

Även "You gotta shoot em in the head" har flera lösningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade detta spel installerat för ett tag sedan, dock tog jag bort det och där gjorde jag ett misstag. jag tog bara bort mappen som den va insatallerad i och avinstallerade det inte. D:

Nu när jag försöker installera det igen så tror den att liret redan är installerat så de finns ingen "install" eller så.

Antar att de fasnat lite i registret, lite hjälp vore trevligt. >:

Edit: fick igång de nu!! :DDD

Redigerad av Nik.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, haha, tack för hjälpen grabbar...

fick döda en utav de man skulle övertala och nu har ghoulsen fått tagit över där, nu kan jag dock tänka mig att skita i att döda tenpenny, är det bara att ljuga eller?

Haha du losade Karma... :D

Själv är jag god och snäll jag... :)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som var riktigt ondskefull?

Sprängde Megaton, utplånade alla ghouls mm. Fick ju galet med cash, wtf!

Fick emellertid upp mängder med karma när jag

dödade alla slavhandlarna. Minns inte vad stället heter, det var så länge sen jag spelade nu.

Jag vet inte om den redan postats och om folk redan har sett den, men ZPs Fallout 3-review är underbar:

http://www.escapistmagazine.com/videos/vie...n/420-Fallout-3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som var riktigt ondskefull?

Sprängde Megaton, utplånade alla ghouls mm. Fick ju galet med cash, wtf!

Fick emellertid upp mängder med karma när jag

dödade alla slavhandlarna. Minns inte vad stället heter, det var så länge sen jag spelade nu.

Jag vet inte om den redan postats och om folk redan har sett den, men ZPs Fallout 3-review är underbar:

http://www.escapistmagazine.com/videos/vie...n/420-Fallout-3

Har 11.tusen caps. Spelar som god. =)

Men det går nog snabbare som ond.

Paradise Falls

Coolt. Har inte sett den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha du losade Karma... :w000t:

Själv är jag god och snäll jag... ^_^

Ja... men den jäkeln vägrade ju befinna sig i att han antingen fick gå ifrån eller tillåta ghoulsen, blev så trött så jag dödade han lite stealthigt.. Sen fick ghoulsen flytta in :w000t:

Jag kör lite blandat beroende på humör, t.ex

skitungen i rivet city som är så förbannat uppkäftig, sa åt han att ingen kommer sakna han eller nåt om han försvann

@ Renard

Du kan prata med nästan alla individer i hela spelet.. Fiender brukar vara svårt att samtala med men det går ibland!

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

skitungen i rivet city som är så förbannat uppkäftig, sa åt han att ingen kommer sakna han eller nåt om han försvann

@ Renard

Du kan prata med nästan alla individer i hela spelet.. Fiender brukar vara svårt att samtala med men det går ibland!

haha du skall hitta honom igen. Han gömmer sig i närheten. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor