ZcruweN Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Jag vet. Jag läser påd en sidan med. Men MacCready hatar mig. Han bara ber mig dra åt h*lvete. Sjukt fientlig. och jag har räddat de där slavungarna. =( 87:an finns inte ens som alternativ när jag pratar med MacCready. =/ Är det för tidigt att gå dit kanske? Dålig karma kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Dålig karma kanske? Har bästa möjliga. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Har bästa möjliga. =/ Har du Child at Heart perken? läste lite om att den kan behövas när man pratar med honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 (redigerad) Har du Child at Heart perken? läste lite om att den kan behövas när man pratar med honom... Kan ju inte stämma. Child at Heart är ju valfri och det här är main questen. Child at Heart kan användas för att rädda hans ungar. Vice. Har du klarat de andra delarna av Main Questen först? Kanske är det förtidigt? Annars så har du kanske råkat på göra något fel som gör att han hatar dig. Redigerad 19 januari, 2009 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Kan ju inte stämma. Child at Heart är ju valfri och det här är main questen. Child at Heart kan användas för att rädda hans ungar. Vice. Har du klarat de andra delarna av Main Questen först? Kanske är det förtidigt? Annars så har du kanske råkat på göra något fel som gör att han hatar dig. Nej har knappt gjort Main Queste, bara de andra uppdragen. Men att ta sig in i 87:an är väl inget Main Queste? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Jo det är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 (redigerad) Jepp. Det är en viktig del av Main Questen. Just nu vet din klaraktär inte om att han måste in i 87:an. Ett vänligt tipps: Håll dig borta från Vault 112 tills du blir tillsagd att sticka dit. Redigerad 19 januari, 2009 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Hur är det med tid i Fallout 3? Hur lång är en dag/natt? Eller finns det bara dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Jo det är det. Ah najjs. För det stod inte i guiden vad jag kunde se. Men det är toppen för jag vill gärna in där. =) Jepp. Det är en viktig del av Main Questen. Just nu vet din klaraktär inte om att han måste in i 87:an. Ett vänligt tipps: Håll dig borta från Vault 112 tills du blir tillsagd att sticka dit. Varför? Skall dit i nästa Main Quest. Hur är det med tid i Fallout 3? Hur lång är en dag/natt? Eller finns det bara dag? Finns både dag, kväll, natt och morgon. Svårta tt gissa hur lång en dag är, 30-40 min kanske. Från första ljuset till sista ljuset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Betydligt längre än i GTA med andra ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Varför? Skall dit i nästa Main Quest. Just därför. Hade du t ex stuckit dit innan du fick veta att du skulle dit så hade du hoppat i Main Quest och missat de tidigare delarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Just därför. Hade du t ex stuckit dit innan du fick veta att du skulle dit så hade du hoppat i Main Quest och missat de tidigare delarna. Vet du i vilket uppdrag man skall dit? Hade varit kul att läsa om det lite. Speciellt nu när man inte kan spela. =) Edit: Ah hittade. Tack för hjälpen. =) http://fallout.wikia.com/wiki/Finding_the_Garden_of_Eden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonho Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 om jag minns rätt ska du fortfarande kunna göra alla delar i MQ även om du har missat/hoppat över en del. Ifl, någon som har gjort Oasis Questet? vad tycker ni om det? XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Finns det någon bra karta över Capital Wasteland på Internet? Hittar mest skräp på Google. Är lite intresserad av att se hur det ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonho Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Finns det någon bra karta över Capital Wasteland på Internet? Hittar mest skräp på Google. Är lite intresserad av att se hur det ser ut. http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_map Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_map Tack för det brossan! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_map Wow! Tack! Är det så där kartan ser ut ingame också? Med rutnät och grejer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Wow! Tack! Är det så där kartan ser ut ingame också? Med rutnät och grejer? Jepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Hehe, när man äntligen fixar Fallout 3 så dör hårddisken, surt sa citronen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Har precis prövat för första gången. Måste säga att det var ett av de roligare spelen jag spelat på länge. Har inte kommit så långt, men spelet är skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts