Xazzi Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Blir ett definitivt köp. Ska skaffa IV först dock . Är det mycket liten text i Fallout 3? Jag kör ju SDTV och oroar mig lite. Går det att läsa texten i tex sin pip-boy på en sdtv? Fungerar för mig, tror inte du har något att oroa dig för! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Fungerar för mig, tror inte du har något att oroa dig för! Ok . Texten så så liten ut på bilderna jag sett så jag blev lite orolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Ledssen för bump, men jag är väldigt sugen på att veta, hur många byggnader kan man gå in i på ett ungefär i Fallout 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Ledssen för bump, men jag är väldigt sugen på att veta, hur många byggnader kan man gå in i på ett ungefär i Fallout 3? Ganska mycket är ruiner och skithus, men finns ett dussin fina städer, små camps med några sidequests och annat smått och gott. arr. Måste börja spela igen snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Ledssen för bump, men jag är väldigt sugen på att veta, hur många byggnader kan man gå in i på ett ungefär i Fallout 3? Ja, du. Lite många att räkna. Typ lika många som i Oblivion, skulle jag tro. Alltså hundratals. 5-20 hus per by beroende på storleken. Samt en massa spridda hus runt om i vildmarken. I DC är det väl typ 2-5 per kvater eller så och ca 20-30 kvater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 En sak som stör mig och som jag aldrig riktigt lärde mig under tutorial delen. Hurfan picklockar man? (har spelet till PC) Fattar att man ska använda W.A.S.D men hur vet jag inte Oo, help pl0x!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Använd musen också. Svårt att förklara men väldigt enkelt när man prövar det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonho Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 En sak som stör mig och som jag aldrig riktigt lärde mig under tutorial delen. Hurfan picklockar man? (har spelet till PC) Fattar att man ska använda W.A.S.D men hur vet jag inte Oo, help pl0x!! det är inte så svårt. Du vrider din pin åt ett håll och sedan använder AWSD för snurra med mejslen (tror jag, spelar på xbox inte pc XD). Om du lyckas så rör sig mejslen mycket eller lite så får du flytta omkring din pin för att sedan hitta rätt läge. svårt att förklara.. Du har 3 försök på dig innan din pin går i sönder men du kan alltid avsluta picklocken på 2 försöket och börja om på ny rulle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Använd musen också. Svårt att förklara men väldigt enkelt när man prövar det själv. Ska testas senare, läste bara igenom den texten riktigt fort så jag återkommer om jag får till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonho Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Ska testas senare, läste bara igenom den texten riktigt fort så jag återkommer om jag får till det finns ett par tutorials på youtube som du också kan glutta in på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Löpte detta spel i förrgår och han nu fastnat. Skulle uppskatta om någon kunde hjälpa mig: Jag får uppdrag av den där tanten i supply-affären i den stora staden. Ni vet, där man är en försökskanin mer eller mindre. Nåväl, i ett av uppdragen skall jag placera en observer i en damm där några krabbliknande djur bor. Vart skall den placeras mer exakt? Det går inte bland äggen!? Jag öppnade ett ägg och tänkte placera den där men den fanns inte med i listan. Och i vattnet går inte heller. Jag kan inte droppa observern för då står det typ: U cant drop items used in qouests. =/ Nått tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Jag har för mig att du ska gå långt ner i källaren så ska det finnas en liten hög att placera den i. Eller så gör du så här om du vill slippa dom där uppdragen så håller du dig borta ett tag sen återvänder du och säger att du har gjort det asså att du ljuger för henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonho Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 http://fallout.wikia.com/wiki/Portal:Fallout_3 en hjälpsam sida där ni kan hitta det mesta :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Skulle behöva hjälp med en grej. Köpte ett laboratorium till mitt hus. Och jag skapade ett "compound", vilket tar en dag. Men vad är, vart finns och hur används ett "compound"? O.o Det stå bara Laboratoriet håller på att skapa compound, vilket tar en dag. Sedan när en dag har gått kan man skapa ett nytt compound eller nått annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Skulle behöva hjälp med en grej. Köpte ett laboratorium till mitt hus. Och jag skapade ett "compound", vilket tar en dag. Men vad är, vart finns och hur används ett "compound"? O.o Det stå bara Laboratoriet håller på att skapa compound, vilket tar en dag. Sedan när en dag har gått kan man skapa ett nytt compound eller nått annat? Compound är alla de saker som fyller på HP. Typ Dirty Water Buffout Med-X RadAway Stimpack Rad-X Jet Psycho och Mentats. De hamnar direkt i din inventory. Tyvärr kan du inte välja vad som skall skapas utan det slumpas. Så ena gången kan du få ett Stimpack och andra gången Buffout. Det är ganska kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Schizofrena Vice slår till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Schizofrena Vice slår till Ingen annan svarade ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonho Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 skaffa en arbetsbänk om du inte pallar dra ända ner till Rivet City. Riktigt nice att göra sin Shishkebob hemma i stand eller i PT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Tycker ni ja ska börja med detta igen? Har suttit och funderat över att börja igen men har inte blivit av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 (redigerad) Tycker ni ja ska börja med detta igen? Har suttit och funderat över att börja igen men har inte blivit av. Ja. Det är sjukt kul! Har du klarat 100%? Redigerad 6 januari, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts