Jojje Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Jag gillar Gearhead Garage, men jag kan bara köra det i en minut eller så innan det kraschar. (Kör XP.) Finns det någon fix för demot eller något annat spel som linknar det? Skulle uppskatta om någon kunde peka mig i rätt väg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Tror det går om du ändrar kompatibilitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 27 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Tror det går om du ändrar kompatibilitet. Jag prövade Windows 98 och 95, men det kraschade efter någon minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thunder fart Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 ska finnas en fix till detta underbara spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts