rasse92rasse Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Hej! För ett tag sedan spelade jag Vice City, då hittade jag civilpolisbilen, men nu kan jag inte hitta den längre. Den är bakom ett hus, det kommer jag ihåg. Någon som kan pricka ut på en karta? /R Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Tror du glidit in på fel forum, det här är VCS. I VC finns den bakom polisstationen i Little Havana, mittemot donutshopen. FBI-bilen finns bakom pizzerian i Downtown. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Eller så får du bara tre stjärnor efter dig så kommer den och tar dig, nästan. Henkibojj: Civilpolisbilen finns väl i Vice City Stories också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Eller så får du bara tre stjärnor efter dig så kommer den och tar dig, nästan. Henkibojj: Civilpolisbilen finns väl i Vice City Stories också? Absolut, men jag vet att den inte står parkerad där, och jag minns inte att jag sett den parkerad nån annanstans heller. Eller så har jag glömt det. http://www.gtanytt.se/images/vcsvehicles/VCPD-cheetah.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts