DeM57 Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 (redigerad) gick in på gtaforums i morse och fick se det här. verkar som en seriös moddare håller på att göra ett eget demo demot kommer bara innehålla några kvarer och ha grafik som liknar gta III. Redigerad 27 maj, 2007 av DeM57 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Borde det inte ligga i gta3 delen då? ;> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Nej, eftersom demot kommer vara GTA IV. Bara grafiken som kommer likna Gta 3. Så den borde ändå vara här. --- Ganska grymt, men jag tror ej han kommer lyckas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Han ska tydligen göra det i GameMaker... Är väldigt skeptisk om detta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeM57 Skrivet 27 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 han har även gjort det här spelet, som jag pesonligen, tycker är väldigt kul Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Det är inte ett Grand Theft Auto IV demo, oavsett vad personen kallar det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Ett Gta4 demo i Gamemaker!? Lycka till.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Låt han slösa sin tid på att göra skiten. Jag kan ge er ett råd att inte slösa er tid på att spela skiten. Det räcker med att en person är dum i huvet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Låt han slösa sin tid på att göra skiten. Jag kan ge er ett råd att inte slösa er tid på att spela skiten. Det räcker med att en person är dum i huvet. That says it all. Lås tråden nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 GameMaker!!!! GAME FUCKING MAKER!!! Hahaha! Försöka går ju alltid. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Om man är skicklig så kan man göra enkla 3D spel som tex Doom. Men man kan inte göra ett GTA4 demo även om man gör det med dålig grafik.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasty Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Det är inte ett Grand Theft Auto IV demo, oavsett vad personen kallar det. Så sant! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 han har även gjort det här spelet, som jag pesonligen, tycker är väldigt kul Hmm... Han har ju aldrig hämtat "lite" inspiration från tidigare GTA spelen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 That says it all. Lås tråden nu. Varför? Diskussionsunderlag min vän! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 I stunder som denna allt vi kan göra är att skratta... ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Varför? Diskussionsunderlag min vän! Det har ingenting med GTAIV att göra. Även om han kallar det ett GTA IV demo så är det fortfarande bara ett Game Maker spel, som inte har någonting med det riktiga IV att göra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Det har ingenting med GTAIV att göra. Även om han kallar det ett GTA IV demo så är det fortfarande bara ett Game Maker spel, som inte har någonting med det riktiga IV att göra. Det har det väll? Om HAN har tagit inspiration från GTA IV så har det väll med GTA IV att göra? Snälla, sluta försöka leka admin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Det har det väll? Om HAN har tagit inspiration från GTA IV så har det väll med GTA IV att göra? Snälla, sluta försöka leka admin Nej det har inte med IV att göra. Han kan ha tagit inspiration från vadsomhelst, det gör inte hans skitspel till Grand Theft Auto IV, vilket det här forumet är tillägnat om du inte märkt det. Om det var i Allmänt - spel skulle det vara en sak, men det här är ett Grand Theft Auto IV forum, där man diskuterar just Grand Theft Auto IV. Det riktiga Grand Theft Auto IV. Det har inget med att vara admin att göra, det är enkel logik. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Nej det har inte med IV att göra. Han kan ha tagit inspiration från vadsomhelst, det gör inte hans skitspel till Grand Theft Auto IV, vilket det här forumet är tillägnat om du inte märkt det. Om det var i Allmänt - spel skulle det vara en sak, men det här är ett Grand Theft Auto IV forum, där man diskuterar just Grand Theft Auto IV. Det riktiga Grand Theft Auto IV. Det har inget med att vara admin att göra, det är enkel logik. Sluta nu. Har jag sagt att det är så, så är det så. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elite-Mannen Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Är absolut inte något GTA4 demo, han skämmer ju enbart ut Rockstar Games... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts