Jacker Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 (redigerad) Jag vet att det redan finns en PK- tråd, men man kan inte klämma in allt i en tråd. Till testet Vad är politisk korrekthet? -50 0 ... -100 Du är ganska politiskt inkorrekt! Du tycker en hel del kontroversiella saker och följer inte strömmen. Du brukar flina åt debattinläggen på DN:s kultursidor och tycker allmänt illa om kultureliten. Död åt PK! Redigerad 27 maj, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Din PKK-kvot (se till att du fyllt i alla frågor!): -10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 150 ... 0 -Du är antingen bara blasé och skiter i det mesta, eller också så spretar du ut ungefär lika mycket åt det politiskt korrekta som åt det politiskt inkorrekta hållet. Du kanske tror dig vara rebell, men du är det definitivt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 (redigerad) 150 ... 0 -Du är antingen bara blasé och skiter i det mesta, eller också så spretar du ut ungefär lika mycket åt det politiskt korrekta som åt det politiskt inkorrekta hållet. Du kanske tror dig vara rebell, men du är det definitivt inte. Samma som Mr.xstreem här.> Fick 70. Redigerad 27 maj, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 -110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 (redigerad) 150 ... 0 Du är antingen bara blasé och skiter i det mesta, eller också så spretar du ut ungefär lika mycket åt det politiskt korrekta som åt det politiskt inkorrekta hållet. Du kanske tror dig vara rebell, men du är det definitivt inte. Ska göra testet imorgon då jag är piggare och förstår mer. Nu läste jag igenom frågan och de 10 första orden i svaren. Edit: Fick 30 poäng. Redigerad 27 maj, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Träffade 0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 60, komemer itne igår bad dom skrev1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 40 Alla vet att man måste göra rasistiska och andra nedvärderande kommentarer för att vara "rebell". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 -40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 -10. Första frågan var svår då jag har uttalat mig negativt om etniska minoriteter, men inte seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Sextio. Du är ganska politiskt inkorrekt! Du tycker en hel del kontroversiella saker och följer inte strömmen. Du brukar flina åt debattinläggen på DN:s kultursidor och tycker allmänt illa om kultureliten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 -30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 (redigerad) 100. Du är ganska politiskt inkorrekt! Du tycker en hel del kontroversiella saker och följer inte strömmen. Du brukar flina åt debattinläggen på DN:s kultursidor och tycker allmänt illa om kultureliten. Och jag som ska plugga kultur till hösten Redigerad 27 maj, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Fick 10 Tweak; samma, men svarade dock nej eftersom jag, som sagt, inte har varit seriös, så de andra alternativen passade änu sämre in på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 -30. Du är ganska politiskt inkorrekt! Du tycker en hel del kontroversiella saker och följer inte strömmen. Du brukar flina åt debattinläggen på DN:s kultursidor och tycker allmänt illa om kultureliten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Jag fick 40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Minus Sextie. Du är ganska politiskt inkorrekt! Du tycker en hel del kontroversiella saker och följer inte strömmen. Du brukar flina åt debattinläggen på DN:s kultursidor och tycker allmänt illa om kultureliten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Minus 30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 -10. Första frågan var svår då jag har uttalat mig negativt om etniska minoriteter, men inte seriöst. Samma här. - Jag fick 0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts