Troxie Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 'Ellu. Om jag drar hem något med azureus så toppar jag typ 50kbs hem och 90kbs upp. Vi är 3 styckna som delar på 24 in 0.5 ut ( Telia ) Min fråga är nu: Kan man få det att gå fortare på något sätt och varför delar jag med mig snabbare än vad jag får hem saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 och varför delar jag med mig snabbare än vad jag får hem saker? Därför att det är fler som vill ha samma fil, än det är som delar ut hela filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Du skulle kunna behöva öppna dina portar. Portforward Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 om du har 0.5 upp så begränsa upploaded på typ 30kb/s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Vi är 3 styckna som delar på 24 in 0.5 ut ( Telia ) Ehh, är det inte 1 ut? asså jag har också 24 mbit från telia. (Fast jag har 3 ut pga uppdatering på zyxel modemet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 om du har 0.5 upp så begränsa upploaded på typ 30kb/s Korrekt. Begränsa uploaden till 70-90% av max för att få så snabb dl som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts