Cyper Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 (redigerad) Mitt COD (cod1 och UO) är hel knasigt. Uppdaterade det nyligt (CoD_1.5_Patch) men det är endå problem. Då fiender dör så står dem på fötterna med armarna utåt om om de gick balansgång. När jag försöker spela så går det inte att fullfölja och klara många order som man får. På ett ställe ska en pansarvagn köra igenom en vägg, som man skall förstöra då, men det händer aldrig. Man ska även försvara en gammal kyrka men då kommer det aldrig några fiender. I COD UO skall man sätta sig i en jeep som skall köra iväg, men det gör den aldrig. Det dumma är att man kan höra motorljudet då den gasar, men den står still. Vad är felet? Redigerad 26 maj, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Detta problemet uppstår bara om det är olika versioner på själva spelet och spelets .exe fil vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Detta problemet uppstår bara om det är olika versioner på själva spelet och spelets .exe fil vad jag vet. Hmm.. Är inte precis duktig på sånt. Har du någon aning om hur man kan åtgärda detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Hmm.. Är inte precis duktig på sånt. Har du någon aning om hur man kan åtgärda detta? Testat ominstallation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Testat ominstallation? Japp.. ÄR DET VERKLIGEN INGEN SOM VET HUR JAG KAN ÅTGÄRDA DETTA PROBLEM?! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Japp.. ÄR DET VERKLIGEN INGEN SOM VET HUR JAG KAN ÅTGÄRDA DETTA PROBLEM?! :'( Kör med gamla vanliga svar.. Har du alla senaste drivrutiner? Vad har du för OS? Uppstod det problemet efter du installerade 1.5, eller var det samma problem med patchen innan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Kör med gamla vanliga svar.. Har du alla senaste drivrutiner? Vad har du för OS? Uppstod det problemet efter du installerade 1.5, eller var det samma problem med patchen innan? Avinstallarde COD & UO, sen installerade jag endast COD. Var fullt med buggar så jag installerade patchen (igen) men det hjälpte inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Avinstallarde COD & UO, sen installerade jag endast COD. Var fullt med buggar så jag installerade patchen (igen) men det hjälpte inte. Bah. Jag är ingen höjdare på sånt här, sorry :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts