SilentViper Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Kollade runt på FZ.se och såg att Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction tyvärr så släpps det bara till PC och Xbox360 som jag är glad över att det släpps till PC. Info om det hittar ni här! Info om SCC SCC Bilder SCC Filmen Vad tycker ni om detta själv så tycker jag att det ser skit nice ut och kommer blie jäkligt skoj. Det kommer ut 2007. Men jag vet inte när. Vad tror ni om detta?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 (redigerad) Kollade runt på FZ.se och såg att Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction tyvärr så släpps det bara till PC och Xbox360 som jag är glad över att det släpps till PC. Info om det hittar ni här! Info om SCC SCC Bilder SCC Filmen Vad tycker ni om detta själv så tycker jag att det ser skit nice ut och kommer blie jäkligt skoj. Det kommer ut 2007. Men jag vet inte när. Vad tror ni om detta?. Satt och tänkte på när det skulle komma info om nästa SC. Tack så mycket! Edit: Kollat och läst. Det ser helt kul ut, ska boka så snart som möjligt ;D Ännu ett lir som jag väntar ivrigt på. Redigerad 26 maj, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 (redigerad) Satt och tänkte på när det skulle komma info om nästa SC. Tack så mycket! Edit: Kollat och läst. Det ser helt kul ut, ska boka så snart som möjligt ;D Ännu ett lir som jag väntar ivrigt på. Du är ej ensam om det Hoppas detta blir bättre än SCDA för SCDA var det vara 10missons inge kul. Men hoppas de gör riktiga dryga missons och många. Hoppas det kommer blie någon Free Rom som i GTA. Redigerad 26 maj, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Du är ej ensam om det Hoppas detta blir bättre än SCDA för SCDA var det vara 10missons inge kul. Men hoppas de gör riktiga dryga missons och många. Hoppas det kommer blie någon Free Rom som i GTA. Roligt om uppdragen är dryga? Tack för länkarna, älskar Splinter Cell-serien, har väntat på info om detta. Tyckte att Double Agent var skoj, men lite för kort. Längtar efter detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 (redigerad) Roligt om uppdragen är dryga? Tack för länkarna, älskar Splinter Cell-serien, har väntat på info om detta. Tyckte att Double Agent var skoj, men lite för kort. Längtar efter detta. Jo det ska vara lite drygt iaf då tar det ej en sån tid att klara missons. Då får man tänka mera ju hehe. np(för länkarna) Redigerad 26 maj, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 (redigerad) Du är ej ensam om det Hoppas detta blir bättre än SCDA för SCDA var det vara 10missons inge kul. Men hoppas de gör riktiga dryga missons och många. Hoppas det kommer blie någon Free Rom som i GTA. Ja precis. och om det finns coop, så vill jag ha som i Chaos Theory. Double Agents Coop var rätt tråkigt Redigerad 26 maj, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 (redigerad) Hoppas det blir som Chaos Theory; DA var ju inte såå bra. Men release redan i år?? Tycker de släpper nya Splinter Cells i samma takt som NHL-spel nuförtiden. Oh well, jag klagar inte. Redigerad 26 maj, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Jo det ska vara lite drygt iaf då tar det ej en sån tid att klara missons. När jag säger "drygt" menar jag tråkigt, segt osv. De ska inte uppdrag i Splinter Cell vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 När jag säger "drygt" menar jag tråkigt, segt osv. De ska inte uppdrag i Splinter Cell vara. Aha my vad sry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Kul att det äntligen kommit ut info om det nya Spliter Cell och att det inte kommer ut på Ps3 tror ja inte är fastställt än! dom hade förlorat mkt pengar på det annars.. hoppas det kommer till ps3 iaf.. vill ju inte sluta spela SC serien lixom!! en av dom bästa som finns ju.. men ja tycker detta verkade rätt coolt så ju med alla nya saker att man kan ta mkt objekt och sånt.. men änsålänge så verkar det som att det har tappat Heeela Splinter Cell känslan!! hoppas det ändras oxå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Kul att det äntligen kommit ut info om det nya Spliter Cell och att det inte kommer ut på Ps3 tror ja inte är fastställt än! dom hade förlorat mkt pengar på det annars.. hoppas det kommer till ps3 iaf.. vill ju inte sluta spela SC serien lixom!! en av dom bästa som finns ju.. men ja tycker detta verkade rätt coolt så ju med alla nya saker att man kan ta mkt objekt och sånt.. men änsålänge så verkar det som att det har tappat Heeela Splinter Cell känslan!! hoppas det ändras oxå.. Tror ej att det kommer till PS3. För både på FZ och på filmen så står det bara PC och Xbox360 men aja vi får se. Nån som vet datumet än?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Nån som vet datumet än?. På hemsidan bl.a så står det "holidays". Runt jul/nyår kanske? =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 På hemsidan bl.a så står det "holidays". Runt jul/nyår kanske? =P Nej du skämtar :'(. Vill ej vänta så länge :'( :'( . Har du länk får jag kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Tycker bara det är positivt att de dröjer ett tag. Det är ju bättre att Ubisoft får arbeta mer och finslipa spelet istället för att släppa ett halvkasst spel alldeles för tidigt. Det var 1½ år mellan CT och DA, hoppas det blir något liknande nu också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Tycker inte att det ser så imponerande ut in-game, men det e ändå synd att det inte kommer till ps3, hade ju självklart kôpt det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Tycker bara det är positivt att de dröjer ett tag. Det är ju bättre att Ubisoft får arbeta mer och finslipa spelet istället för att släppa ett halvkasst spel alldeles för tidigt. Det var 1½ år mellan CT och DA, hoppas det blir något liknande nu också. Jo. Men jag är ej den typen av personen som kan vänta Men hoppas detta blir ej lika dåligt som SCDA eftersom SCDA var rätts så kort. Men drygt var det. Men hoppas på detta blir MYCKET bättre och att man får göra många missons. Sen kanske de kan fixa nånting med free rom(stavning) så man får göra lite saker själv. Undrar om man kommer få någon hjälp av Lambert undrar vem som är Sam Fishers uppdrags givare i detta Splinter Cell. Men det ska blie kul o se Hoppas de släpper nån demo innan de släpper hela spelet skulle blie kul att testa demon till detta innan de släpper hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 (redigerad) Nej du skämtar :'(. Vill ej vänta så länge :'( :'( . Har du länk får jag kolla Hmm, var tydligen inte hemsidan det stod på, men jag såg det någonstans att det skulle komma runt jul/årsskiftet. Men det lär nog ändras. "Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge." som det sägs. Här har du länken iallafall, Link! Tycker bara det är positivt att de dröjer ett tag. Det är ju bättre att Ubisoft får arbeta mer och finslipa spelet istället för att släppa ett halvkasst spel alldeles för tidigt. Det var 1½ år mellan CT och DA, hoppas det blir något liknande nu också. Jag håller med dig, jag tycker att dem ska ha rätt mycket tid på sig, men inte FÖR mycket =P. Redigerad 29 maj, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 (redigerad) Känns som att det kommer nya splinter cell hela tiden Men det är bara bra iofs. Redigerad 30 maj, 2007 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Känns som att det kommer nya splinter cell hela tiden Men det är bara bra iofs. Håller med. Har aldrig riktigt fastnat för Splinter Cell men 1:an är ju bäst Nu börjar det bli lite drygt men hardcore fansen är nog nöjda Skulle hellre se ett SC vart 2-3 år med lite fler missions, features och mer uttänkt story Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Håller med. Har aldrig riktigt fastnat för Splinter Cell men 1:an är ju bäst Nu börjar det bli lite drygt men hardcore fansen är nog nöjda Skulle hellre se ett SC vart 2-3 år med lite fler missions, features och mer uttänkt story WTF! Tycker du att Splinter Cell 1 var bra Du måste skämta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts