heat Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Ända sedan jag formaterade om min hårddisk har min dator börjat låsa sig när jag är ute på internet och det är BARA när jag är ute på internet vilket är ännu konstigare. Jag hade samma problem innan jag formaterade om hårddisken men det hände bara 3-4 gånger men nu första gången jag går ut på internet krashar det och det är väldigt iriterande. Finns det någon som vet vad det är fel? Uppskatar all hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Ända sedan jag formaterade om min hårddisk har min dator börjat låsa sig när jag är ute på internet och det är BARA när jag är ute på internet vilket är ännu konstigare. Jag hade samma problem innan jag formaterade om hårddisken men det hände bara 3-4 gånger men nu första gången jag går ut på internet krashar det och det är väldigt iriterande. Finns det någon som vet vad det är fel? Uppskatar all hjälp. Många har fått detta problem, och det beror oftast på överhettning. Men om den bara krashar i internet så vet jag inte.. Kan knappt inget om krashproblem. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 CTRL+ALT+DEL, kolla processer, se om svchost.exe tar upp 99% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 26 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Ok, menar du när den låser sig? Det går inte att röra musen och CTRL+ALT+DEL funkar inte eller någon annan tangentbords funktion då men om jag gör det nu står den på 0% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Aha.. Då vette fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts