Rasty Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 (redigerad) Jag vet inte om detta är rätt forum men jag antar att en hemsida har med grafik att göra så... Jag skulle vilja visa er en ny Tibiahemsida för svenskar. Gillar ni Tibia och vet hur ni skall sköta er i ett forum, bli medlem här då. Här kan ni diskutera om Tibia, visa bilder på era karaktärer samt prata om eran vardag. Behöver ni hjälp med något inom Tibia så är det inga problem. Vi har hjälpforum, screenshot forum, Tibiaforum och mycket mer. Vad väntar ni på? Registrera er. OBS, OBS OBS: Detta är inte min sida, jag är bara en moderator där. Administratören på hemsidan står bakom all jobb. Jag vill inte se ett enda inlägg om att Tibia suger, isåfall skall det vara en bra motivering! www.tibiaforum.se Redigerad 27 maj, 2007 av Rasty Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 (redigerad) 'Jättebra' initiativ... om det ändå bara fanns en länk Redigerad 26 maj, 2007 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Spel forumet, och var är länken? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Jag vet inte om detta är rätt forum men jag antar att en hemsida har med grafik att göra så... Jag skulle vilja visa er en ny Tibiahemsida för svenskar. Gillar ni Tibia och vet hur ni skall sköta er i ett forum, bli medlem här då. Här kan ni diskutera om Tibia, visa bilder på era karaktärer samt prata om eran vardag. Behöver ni hjälp med något inom Tibia så är det inga problem. Vi har hjälpforum, screenshot forum, Tibiaforum och mycket mer. Vad väntar ni på? Registrera er. OBS, OBS OBS: Detta är inte min sida, jag är bara en moderator där. Administratören på hemsidan står bakom all jobb. Jag vill inte se ett enda inlägg om att Tibia suger, isåfall skall det vara en bra motivering! Vad e det för fel på den engelsk/tyska Tibia.de ? största tibia forumet ju, slutade förövrigt tibia för en massa år sen, men är moderator på tibia.de sen 2003 iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 'Jättebra' initiativ... om det ändå bara fanns en länk Antar att det är länken i hans signatur, www.spelsajten.egetforum.se. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 ReKlam? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Antar att det är länken i hans signatur, www.spelsajten.egetforum.se. www.tibiaforum.se menar du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 www.tibiaforum.se menar du? Han bytte nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts