chucky.swe Skrivet 29 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Är det bara jag som tycker deras Questsysyem är skitpuckat -.-' Har nog missat alla quests förutom Tutorial... Nä,jag hatar det,saknar silkroad systemet.. lvl 28 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Ser ganska kul ut, ska definitivt testa det. BTW, kanske värt att länka till den officiella sidan? Deras internationella version : Sword of the New World Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Har precis tankat ner. Vilken server ska jag välja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 31 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Har precis tankat ner. Vilken server ska jag välja? Jag spelar på Cervantes.. Och kommer nog alltid att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Jag kan inte logga in. o.O Det står att jag skrivit in fel användarnamn/lösenord, men det har jag ju inte alls! Jag har reggat tre användare, men ingen av de fungerar. Jag har kontrollerat att jag inte skriver med stora bokstäver, lösenordet är rätt och jag har aktiverat alla konton via det mail som skickas ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 1 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 (redigerad) Jag kan inte logga in. o.O Det står att jag skrivit in fel användarnamn/lösenord, men det har jag ju inte alls! Jag har reggat tre användare, men ingen av de fungerar. Jag har kontrollerat att jag inte skriver med stora bokstäver, lösenordet är rätt och jag har aktiverat alla konton via det mail som skickas ut. Du måste aktivera kontot. Vänta lite så ska jag göra en liten bild guide. Äsch. gick åt helvete. http://passport.iahgames.com/login.php?sty...on%3Dselectgame Länk. och där aktiverar du Granado espada. Hejsvejs. Redigerad 1 juni, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Hade redan gjort det ju. Anyways, ett av kontona fungerar, ett gör det inte och ett verkar blivit hackat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 1 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Pust,efter en väldigt lyckad dag är jag level 32. Nu ska jag sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts