Jump to content

Granado Espada

chucky.swe
 Share

Recommended Posts

Hejsan!

Nu är det snart ett nytt MMORPG på gång,och den här gången heter det Granado Espada!(den 17 maj startade Open Beta)

Själva spelet verkar ha en helt fantastisk grafik och gameplay då det använder det nya systemet MCC*(som senaste Final Fantasy ska ha(det som inte finns i europa eller nåt sånt)) och XAI*

här är officiella hemsidan

Just nu är det i Open Beta fasen,dessvärre kan jag inte säga om det ska bli F2P eller P2P,då detta inte är bestämt än (och det är ändå bara i OB status,så det är ju inte riktigt klart än heller).

Registrerar gör du här!

och laddar ner gör du på dessa länkar

Lite bilder: 1019_012_888117_0.jpg0825_021_888117_1.jpg0825_020_888117_2.jpg0122_031_888117_3.jpg

Systemkrav!

Minimum:

CPU-Pentium III 1GHz

OS-WindowsXP, Windows2000

RAM-512MB

VGA-GeForce2 MX400 64MB

DirectX-DirectX 9.0C

Rekommenderat:

CPU-Pentium 4 2GHz

OS-WindowsXP

RAM-1GB

VGA-GeForce FX 4Ti / Radeon9000

DirectX-DirectX 9.0C

Writer's Corner:

Tips: MCC=Multi-Character Control (MCC) allows you to control up to three characters simultaneously, similar to offline, console-based RPG’s. A powerful AI engine ensures the characters work together when fighting in real time.(Lite lätt översatt,du kan använda alla 3 karaktärer samtidigt dessutom samarbetar dom)

Tips: XAI= Xtreme Artificial Intelligence.(Behövs det nån ytterligare förklaring? :))

Den här posten är inte riktigt klar utan jag ska uppdatera in lite mer grejer så småning om..

Jag är level 22 just nu med min scout,elementer och fighter.

EDIT: Länkarna är lite felaktiga ni får ta bort (1:a) osv för att ni ska få de att fungera.

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Ska väl påpeka att jag lirar på servern Cervantes,vet inte om det är mitt internet men jag laggar på channel 3,så jag spelar mer eller mindre alltid på channel 1 (minst lagg för mig)

Btw,

Jag kan försöka fixa lite grejer om ni behöver.. (vapen o så)

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Well,jag är level 25 om några minuter,själv tycker jag dom samarbetar riktigt bra :blink:

Förutom att jag bara kan spela på channel 1 på cervantes annars laggar jag sönder.

Förresten sniper,vad kör du med för karaktärer? Själv kör jag med Scout/Fighter/Elementer..

Det som är riktigt störande är att man inte vet vilka quests man kan göra vid sin level(som på good ol' silkroad)

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förresten sniper,vad kör du med för karaktärer? Själv kör jag med Scout/Fighter/Elementer..

Det som är riktigt störande är att man inte vet vilka quests man kan göra vid sin level(som på good ol' silkroad)

Japp...

Kör med samma formation.

Inte direkt svårt att lvla på detta spel :blink: Gå bara till ett bra ställe och tryck på *mellanslag* och kom tillbaka efter lite AFK :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Japp...

Kör med samma formation.

Inte direkt svårt att lvla på detta spel :blink: Gå bara till ett bra ställe och tryck på *mellanslag* och kom tillbaka efter lite AFK :wacko:

Själv använder jag Activate mana och kör aoe's med min elementer :rolleyes:

Level 25 nu.. (med 25%)

Tänker köra AFK på den här leveln,har ont i fingrarna efter alla dessa aoe's och letande av lådor.

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv använder jag Activate mana och kör aoe's med min elementer -_-

Level 25 nu.. (med 25%)

Tänker köra AFK på den här leveln,har ont i fingrarna efter alla dessa aoe's och letande av lådor.

Haha, min guild AFK:ade till lvl 40 xD Tog 2 dagar... Dem behövde bara komma för att fixa tränings-ställe -_-

Free bot -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Höhö,level 27 nu,har 30%..

Skit roligt att möta monster som är en hel del högre level,även om det inte är så vettigt..

aja,ska spela nu igen.

Johnny,länken är ditsatt nu.

Är det bara jag som tycker deras Questsysyem är skitpuckat -.-'

Har nog missat alla quests förutom Tutorial...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor