Wacke Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Finns det nån möjlighet att se ut som Kent Paul? Har försökt byta ut det vanliga "player" skinet med Kent Paul´s men det blev heltkonstigt, vet nån om man kan se ut som Paul precis som med Lance om man skriver in fusket "looklikelance"? Tack på förhand! //Wacke Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wacke Skrivet 26 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Jag har sett en massa screenshots på en massa olika skins man kan ha så man borde kunna ha Kent Paul också... men det blir helkonstigt, kan nån hjälpa mig, om det nu går...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Jag har sett en massa screenshots på en massa olika skins man kan ha så man borde kunna ha Kent Paul också... men det blir helkonstigt, kan nån hjälpa mig, om det nu går...? Du tar kent paul .dff och .txd och erkätter player.dff och player.txt med ditt vanliga, så ser du ut som honom, då kan du dock inte ha något tommy skin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wacke Skrivet 26 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Du tar kent paul .dff och .txd och erkätter player.dff och player.txt med ditt vanliga, så ser du ut som honom, då kan du dock inte ha något tommy skin ska jag döpa om Kent Paul filerna till "player.dff / .txd" eller spelar det nån roll. Jag undrar om jag inte försökte göra så här nån gång också men då kom inte hans "taggiga" hår med & skorna var nog inte heller helt rätt, vad kan det vara för fel i så fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 ska jag döpa om Kent Paul filerna till "player.dff / .txd" eller spelar det nån roll. Jag undrar om jag inte försökte göra så här nån gång också men då kom inte hans "taggiga" hår med & skorna var nog inte heller helt rätt, vad kan det vara för fel i så fall? Vid närmare eftertanke tror jag bara kentpaul finns i Cinematic skin, dem går inte att använda som vanligt vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wacke Skrivet 26 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Vid närmare eftertanke tror jag bara kentpaul finns i Cinematic skin, dem går inte att använda som vanligt vad jag vet Hmm, jo... han var ju aldrig med i själva spelandet, bara i filmerna... Jaja, nåväl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts