Renard Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Du spelar en säljägande brutal liten eskimå som måste hindra sälar, pingviner, Greenpeace aktivister mm från att ta sig från ena sidan av skärmen till den andra. Arsenalen består utav ett antal pistoler, maskingevär, granatkastare mm. Varnar dock för extremt mycket blod. Men beroendeframkallande är det. Som fasen! Finns även multiplayer. Ladda ner det här: www.sealhunter.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 va ej så roligt så jag ger 2/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Tycker faktiskt att den kunde blivit postad i "tråkiga nätter" topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Beroendeframkallande, my ass. Det där spelet sög verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Det spelet har av någon anledning blivit installerat på nästan alla datorer i den salen där jag har programmering. Så nu sitter många och pressar det istället för att göra det de ska göra på lektionerna. Själv har jag inte vågat prova mig på det spelet än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Kul Dom jävla pingvinerna e fan svåra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 haha alla kör de typ på datorerna i skolan.. Tycker det är hyffsat kul om man inte har något att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 SS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Haha! Alla kör det på min skolas datorer med! Multiplayer är jävligt mycket roligare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Jag trodde inte detta skulle vara så kul, men jag har spelat länge och skrattar fortfarande högt åt "ACTION!" när man stampar ihjäl sälarna med en dropkick Kul Dom jävla pingvinerna e fan svåra Du får köpa dubbeluzis, håll in Enter när du har $3500 och välj vapen med vänster/högerknapparna. Släpp Enter så har du köpt vapnet. Du byter mellan dina vapen med Ctrl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Rätt så ballt faktiskt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Kul ett tag, sen vart det skit. håller med Henkibojj på action grejen, skrattat åt det jag med. Höll på att lola på mig första gången det hände Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 (redigerad) Älskar "hehe" när man sparkat en säl. För er som inte vet det så är namnet på spelet och logotypen en parodi på "the Deer Hunter" som är en gammal film med bla Christopher Walken. Redigerad 28 maj, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maertsmiam Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Ladda ner. var ej så kul :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Oj, hur kunde jag missa denna tråd. Jag brukade spela det i skolan back in -07. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Blev sugen på nostalgi nu, tack för bump Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2010 Ingen som kör detta i skolan längre. Nu är det bara "Achtung die kurve" som gäller tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2010 Ladda ner. var ej så kul :/ Mustig jävla bump du langar då. Ärkenöt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2010 Ingen som kör detta i skolan längre. Nu är det bara "Achtung die kurve" som gäller tyvärr FORTFARANDE?!? Är inte det äldre än Sealhunter till och med? Mustig jävla bump du langar då. Ärkenöt. Vad spelar väl det för roll, om folk fortfarande diskuterar gör det ju inget. -- Jag och brorsan spelar detta titt som tätt, vi har kommit till sköldpaddorna som längst, har jag för mig. Här är en video när utvecklingsteamet klarar spelet. Kan innehålla spoilers, om man nu kan kalla det för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts