Rasty Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 (redigerad) http://media.ps3.ign.com/media/793/793799/imgs_1.html http://media.ps3.ign.com/media/793/793799/imgs_2.html Ungefär hälften av dessa bilder har vi redan sett. Själv tycker jag det ser skithärligt ut. Snart kommer väl ny information! Redigerad 24 maj, 2007 av Rasty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 (redigerad) Är det bara jag, eller erbjuder GTA IV långt ifrån bländande grafik? Även ett nytt spel kan såklart vara bra utan att se ut som Crysis, men ändå Redigerad 24 maj, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Tror inte så mycket på bilderna. En del av dem hade usel kvalité. Btw, den svarta mannen som står I baren och har stjärtskurit sig har kallsingar där det står ''Didiers''. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasty Skrivet 24 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Hittade bilderna på GTA forum. Dröjer nog inte länge till innan det kommer upp på nyheterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Den här bilden gillade jag mest Kolla vad mycket folk det är på gatan! Ingen wide-screen här inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Den här bilden gillade jag mest Kolla vad mycket folk det är på gatan! Ingen wide-screen här inte. Gillade bilden från baren. Det verkar vara lite som i Oblivion med massa hotell och barer. Sånt ger skön atmosfär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 BTW är det inte en muspekare höger om bilden som sticker ut lite vid kanten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 BTW är det inte en muspekare höger om bilden som sticker ut lite vid kanten? Hehe, jo det är de fan Ajaj, offtopic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Är det bara jag, eller erbjuder GTA IV långt ifrån bländande grafik? Även ett nytt spel kan såklart vara bra utan att se ut som Crysis, men ändå Ska du klaga på grafiken i RTS-spel också? Man kan bara visa X antal polygoner på en skärm samtidigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 (redigerad) Ska du klaga på grafiken i RTS-spel också? Man kan bara visa X antal polygoner på en skärm samtidigt... Jag jämförde ett förstaspersonsskjutare (Crysis) med ett tredjepersonsskjutare (GTA IV), varför kan jag inte ställa exakt samma krav? Föresten börjar man kunna ställa rätt höga krav på RTS också, kolla bara på Company Of Heroes. Redigerad 24 maj, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lenin Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 tjapang, finns tydligen tre online-förhandstitter ute och fyra nya screenshots (plus alla screenshots vi sett i tidningarna fast nu digitala) http://www.gtaforum.se/2007/05/24/ett-par-...forhandstitter/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Någno enstaka bild man inte sett. ^^ Mera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Tror inte så mycket på bilderna. En del av dem hade usel kvalité. Btw, den svarta mannen som står I baren och har stjärtskurit sig har kallsingar där det står ''Didiers''. Ska kanske stå Didiers Sachs. Vilket betyder att dom har återvänt och nu satsar på fillingar också. Annars var väl bilderna OK, trodde grafiken skulle se lite vassare ut. Bilarna var ju inte lite annorlunda, trodde vi skulle fått se nyare bilmodeller men har var det mest lite äldre low-riders. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Dom var rätt okej, ganska snygga trots att någon bild inte höll grafikmässigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Får fan orgasm av det här!!!!! Kan inte vänta!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Tittar man noga på bilderna så ser man väldigt mkt stegar, och att det ser väldigt detajerat ut!! så det är nog inget rykte till 100% att man kan klättra ! och sen det någon sa att grafiken inte är bra? e du dum eller? titta vilken genre GTA är i och kolla efter ett spel med samma klass som har bättre grafik? och dom bilderna som va suddiga, var lite synd, för dem hade varit snygga wallpapers på datorn men ja tror att alla bilderna va äkta.. var fanns den infon on online?! hitta inget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lenin Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 det är bekräftad att man kan klättra, har till och med bekräftats i flera olika förhandstitter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Jag jämförde ett förstaspersonsskjutare (Crysis) med ett tredjepersonsskjutare (GTA IV), varför kan jag inte ställa exakt samma krav? Föresten börjar man kunna ställa rätt höga krav på RTS också, kolla bara på Company Of Heroes. Jag kanske var lite hård. GTA har faktiskt aldrig varit "bäst" på grafik. Men samtidigt är det svårt att ha toppnivå på grafiken då en hel jävla stad ska pressas in i datorns och grafikkortets minne. Bara det jag menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Är det bara jag, eller erbjuder GTA IV långt ifrån bländande grafik? Även ett nytt spel kan såklart vara bra utan att se ut som Crysis, men ändå Att spela GTA IV kommer att vara som att leka med mattade lergubbar, verkar det som. Stelnad, mattad lera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Att spela GTA IV kommer att vara som att leka med mattade lergubbar, verkar det som. Stelnad, mattad lera. ajabaja dra inte up gamla trådar. trodde det hade kommit nya bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts